wmaraci reklam

Anahtar Kelime Aramaları İçin Kullanabileceğiniz Alternatif Araçlar

2 Mesajlar 621 Okunma
wmaraci reklam

sinemajor sinemajor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 15.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Google Adwords ve SEO Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 16
  • Beğeniler 7 / 0
  • Ticaret 0, (%0)
Google bilindiği gibi SEO için anahtar kelime aracı Keyword Tool’u kullanıma kapattı. Google’ın bu kararı çok tartışılsa da Google, AdWords hesabıyla bağlanılarak kullanılabilen Keyword Planner’ın Keyword Tool yerine kullanılabileceği ve kelime arama hacimlerinin bu şekilde takip edilebileceğini söyleyerek bir alternatif sunmayı yeterli buluyor.

Keyword Tool’un “not provided” olmasıyla SEO uzmanları kelime hacimlerinin tespit edilmesinde ne yapacakları konusunda çıkmaza düşerken Keyword Tool’un “broad” ve “phrase” eşleştirme özelliğinin eksik olması, zaman aralığının 12 ayla sınırlı olması, cihaz hedeflemenin yer almaması gibi sebeplerden yetersiz kalması üçüncü parti araçlara yönelmelere neden oluyor.

Bu sebeple Google’ın emekliye ayırdığı Keyword Tool yerine hangi araçları kullanarak SEO çalışmalarınız için anahtar kelime araştırmaları yapabileceğinizi aşağıda birkaç örnekle sıraladık.

SEMRush

Ücretli bir araç olan SEMRush, SEO için sıklıkla kullanılan bir platform. SEMRush aracılığıyla detaylı anahtar kelime analizi de yapmanız mümkün. SEMRush’ın anahtar kelime aracı sayesinde benzer kelimeler ve cümle öbeklerini aranma hacimlerini görebiliyorsunuz. Anahtar kelime hacimlerini Google Keyword API’den çeken SEMRush, bu açıdan güvenilir bir araç olarak öne çıkıyor. Ayrıca SEMRush sorguladığınız anahtar kelimenin sıralamasını hem domain hem belirli bir URL üzerinden gösteriyor. Tek ekranda hem PPC hem de SEO bilgisini barındıran araç, özellikle PPC/SEO programlarını birlikte kullanan pazarlamacılar için oldukça yararlı bir araç olarak dikkat çekiyor.

Wordtracker

7 günlük bir ücretsiz deneme sürümü sunan Wordtracker sonrası için ücretli üyelikler sunuyor. Keyword Effectiveness Index özelliği ile yarattığı arama hacmi içinde her anahtar kelimenin ne kadar rekabet yarattığını ölçümleyebilen araç ile sonuçları detaylı olarak filtreleme şansınız da var. Örneğin bu anahtar kelime sonuçlarını “arama terimi içinde anahtar kelimeyi olduğu gibi al”, “sadece anahtar kelimenin tümü”, “benzer kelimeler” şeklinde filtreleyerek detaylı analizlere ulaşmanız mümkün.

Spyfu

Spyfu’nun en öne çıkan özelliği detaylı bir rakip analizi sunması. Aynı alanda olduğunuz sitelerin kullandığı anahtar kelimeleri kontrol etmenizi sağlayarak size yol gösteren araç ayrıca lokasyon bazlı da anahtar kelimesi analizleri sunuyor. Spyfu’nun da ücretli bir araç olduğunu ve üyelik gerektiğini belirtelim.

HitTail

SEO çalışmanızda özellikle long tail anahtar kelimeleri hedefliyorsanız HitTail’i kullanabilirsiniz. Aracın en dikkat çekici özelliği ise sitenizin var olan trafiğini baz alarak kelime önerileri sunması. HitTail’in ücretsiz deneme sürümünden sonra aracı kullanmaya devam etmek içinse abonelik modellerinden birini seçmeniz gerekiyor.

Micro Niche Finder

Daha niş aramalar içinse Micro Niche Finder’ı tercih edebilirsiniz. Hem web siteniz hem de çalıştığınız sektör için en iyi anahtar kelimeleri öneren araç rekabet analizi için de iyi bir kaynak. Araç üzerinde rekabetin yüksek olduğu kelimeler kırmızı ile işaretlenirken sizin işinize yarayabilecek anahtar kelimeler yeşille belirtiliyor. Micro Niche Finder da farklı abonelik fiyatlarıyla kullanıcılara sunuluyor.

Kaynak: sosyalmedya.co
 

 

www.ellimilimetre.com
SMM Panel, Sosyalyuvam, Bayilik Paneli, En Uygun Panel, Takipçi Paneli
reklam

ayqo ayqo WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 15.02.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Öğretmen
  • Konum Kastamonu
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 386
  • Beğeniler 20 / 68
  • Ticaret 14, (%100)
Güzel paylaşım, teşekkürler.
sinemajor

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al