Kullanıcılara açıldığı 2010 yılının Mart ayından bu yana her geçen gün kullanıcı sayısını arttırarak büyük bir sosyal platform haline gelen Pinterest, her alandan paylaşılan resimlerinizi,dünyanın her yerine saniyeler içinde ulaştırmanıza olanak sağlıyor. Kişisel hesapların yanı sıra, Pinterest üzerinde markalar, kendi tanıtım ve reklamlarını da ücretsiz olarak yaparken, aynı zamanda daha çok kişiye ulaşma imkanı da buluyor. Peki, Pinterest ile marka yönetimi nasıl yapılır? Sosyal medya araçları arasında yıldızı büyük bir hızla parlamaya devam eden uygulama üzerinde markanızın reklamını daha hızlı ve etkili bir şekilde yapabilirsiniz.

2013 yılı itibari ile günlük ziyaret sayısı 2 milyonu aşan Pinterest, sosyal medya araçları arasında, reklam yapmanın en çok tercih edilen yanlarından birisi oluyor. Fotoğrafın yanı sıra video paylaşımlarına da olanak sunan bu uygulama ile, markanızın ürünlerini, hizmetlerinizi bu yolla tanıtabilirsiniz. Markaların kişisel hesaplardan ayrılmasını sağlayan basit bir rozet sisteminin yer almasının ardından, marka yönetimi için daha çok tercih edilmeye başlayınca, uygulama, markalara işletmeye özel sayfa kurma olanağı da sağlamaya başladı. Bu sayede, dünyaca ünlü marka ve ürünlerin yanında, kendini tanıtmayı hedefleyen ve sosyal medyayı araç olarak kullanmak isteyen markalar da reklam için Pinterest’i tercih ediyor.

Markanızı yönetmek ve tanıtmak için sosyal medya araçlarında yer alan sayfalarınızı güncel tutmanız ve ilgi odağı olan kelimelere yönelmenizi tavsiye ediyoruz. Instagram da # ile yazılan kelimelerle paylaşılan resimler içerdiğinden, arama listelerinde yer almanız da daha kolay olacak ve kendinizi daha hızlı bir şekilde tanıtma fırsatı bulacaksınız.

Kaynak: Webnoloji.org