Lenovo, ev kullanıcılarına ve fazlasına uygun fiyatlı çözümler sunmak için bu işe de elini attı!

Bilişim teknolojileri dünyasına damgasını vuran “büyük veri” her geçen gün daha da büyümeye devam ediyor. Mobil erişimdeki artış, sosyal ağların gelişimi, internete bağlanabilen yeni cihazlar, mobil alışveriş seçenekleri ve online paylaşımlardaki artış, artık büyük bir “dijital evren” yaratmış durumda… Öyle ki araştırmalar, 2009′da 0.8 Zettabytes (Zb) olan veri miktarının 2020′ye kadar 35.2 ZB’ye çıkacağını öngörüyor. Bu 44 kat büyüyen veriyi saklamak, korumak ve yönetmek ise bireysel ve kurumsal kullanıcıların en çok önem verdikleri konuların başında geliyor.

Pazarın bu dinamiklerinden yola çıkan 2 büyük dev, Lenovo ve EMC, depolama alanında çok büyük bir işbirliğine imza attı. Böylece 1980′den bu yana pazarda yer alan ve 425 milyon kullanıcı sayısıyla liderliğini koruyan, 2008′den bu yana da EMC şirketi olarak yoluna devam eden Iomega ürünleri, bundan böyle Türkiye’de “Lenovo Storage” markasıyla pazarda yer alacak.

“Türkiye’de hedeflerimiz büyük…”

Peki, bu iki büyük şirketin depolama pazarında güç birleştirmesi ne anlama geliyor? Lenovo Türkiye Kanal Müdürü Burç San, bu anlaşmayla birlikte 20 milyar dolar büyüklüğünde dünya depolama lideri Iomega EMC ile 34 milyar dolar büyüklüğünde dünya PC lideri Lenovo’nun pazarda rakip tanımayacağının altını çiziyor. Burç San Lenovo Storage markalı depolama cihazlarıyla ev kullanıcılarından KOBİ’lere geniş bir kesme hitap edeceklerini belirtiyor.

Kaynak: http://www.06haberler.com/2014/04/lenovo-ve-emc-lenovo-storagei-olusturdular/