Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 28.12.2021 tarihli ve 2021/İK-THD/408 sayılı Kurul Kararı ile;

 

 

 

5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun 4'üncü maddesinin birinci fıkrasının (ğ) bendi, 6'ncı maddesinin birinci fıkrasının (u) bendi ile 52'nci maddesinin birinci ve ikinci fıkralarına, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'nin 5'inci maddesinin ikinci fıkrası ile 7'nci ve 9'uncu maddelerine, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4'ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ'in 6'ncı, 9'uncu ve 11'inci maddelerine ve ilgili diğer mevzuata istinaden;

 

 

 

Vodafone *******ünikasyon AŞ’nin Kurumumuza yaptığı 2020 yılı birinci dönem hizmet kalitesi bildiriminde “Müşteri hizmetleri için cevap verme süresi” hizmet kalitesi ölçütünün %80’lik hedef değerini %72,01 oranı ile sağlayamadığının tespitine istinaden Vodafone *******ünikasyon AŞ’nin;

 

 

 

Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin “İdari para cezaları ve diğer yaptırımlar” başlıklı 9’uncu maddesi birinci fıkrası gereğince yazılı olarak uyarılması,

İlgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurumumuz internet sayfasında bir (1) ay süre ile duyurulması

hususlarına karar verilmiştir.

 

Kaynak: https://www.btk.gov.tr/duyurular/cagri-merkezi-hizmet-kalitesi-hedef-degerlerini-saglayamayan-vodafone- *******unikasyon-as-nin-uyarilmasi