babyclothes adlı üyeden alıntı

bulabileceğimi sanıyorum. Onun kitlesi tüketici, benim kitlem firmalar. Sanki benim kitle daha güçlü gibi geliyor kulağa :) Ayrıca başlatacağım çalışmada tüketiciyi esgeçip firmaları korumak değil tüketicileri + firmaları korumak ve sikayetvar.com firmasının çalışma sistemini adil olan şekilde yapılandırmasına yönelik işlemler olduğu için büyük ihtimalle amacıma ulaşacağım


Sence bu kadar büyük firma (Turkcell, Sony, Teknosa, Apple vb.) bugüne kadar bunu düşünememişler midir dostum ? Benim kulağıma pek mantıklı gelmiyor.

Ayrıca dinsizin hakkından imansız gelir. Bir çok şikayette bulundum. Çoğunda da hakkımı alabildim bu site sayesinde.

X bir dünyaca ünlü firma tüketiyici sallamayacak, süründürecek, maddi ve manevi kayba uğratacak. Yasalarımız, uygulanabilirliği ve bürokrasi berbat olduğu için de her zaman güçsüz(!) olan mağdur edilecek. Ben bu sinirim ve mağduriyetimle siteye girip şikayet metni yazmak istediğimde de kalkıp benden belge bilmem ne isteyecek :) Öeh...

Bence güçlü ve güçsüz kavramlarını tekrar düşünmen gerekiyor hocam. Güç dediğin şey firma olmakla ya da dünya devi olmakla orantılı bir şey değil. Bu şirketler bu güçsüzler(!) olmadan hiçbir şeydirler.

Hemen ufak bir örnek vereyim. Ben büyük bir firmanın böyle bir sitenin kapatılması için çalışma yaptığını öğrendiğim zaman otomatik olarak defolu olduğunu düşünürüm o firmanın. Ayrıca zerre bir şey almam oradan bir daha :)

Yapılması gereken böyle bir sitenin kapatılması değil, tüketici haklarının dünya standartlarına çıkartılması ve uygulanabilirliliğinin de artması, tüketicilerin de toplum olarak bilinçlendirilmesidir. Mesainizi bu yönde ayırırsanız bence çok daha büyük bir iş yaparsınız. Zaten böyle bir sistem olduğu zaman bahsettiğiniz site kendiliğinden kepenkleri kapatacaktır.