hayır hicbir kanıt delil göstermeden ben şu firmadan mağdur oldum diyenlerinin gercekten mağdur olmuş gibi yayınlanması. Doğrudan şikayetlerin onaylanması. Tabi para istemeleri de sıkıntı ama para istesinler onu dert etmiyorum işleyiş şöyle olmalı

sen benim firmamdan ürün aldın, bozuk cıktı veya bi sebepten mağdursun. Şikayevar sitesine yazmalısın, tüketiciyi savunan böyle bir platform olmalı, site ekibi bu musterinin sikayetini bana bildirmeli ve çözüm için bana süre vermeli bu süre içerisinde ben bu müşterinin mağduriyetini çözersem veya bu mişterinin gercekten mağdur olmadığını kanıtlarsam şikayet yayınlanmamalı ama ben müşterimi koruyamadıysam gercekten mağdur ettiysem tamam yayınlansın millet te bilsin benim ne kadar kötü bir firma olduğumu