Bir müşteri neden o kanala yazar ki? Yani neden durduk yere zaman kaybetsin. Mesela beni ele alalım 1 hafta önce aldığım bir gardrop için önce 5 taksit olmasına karşın tüm ürünün bedelini çektiler, sonra napıyorsunuz arkadaşım dedim, 2 taksit yaptılar, sonra bugün girdim onu da geri yatırıp, 5 taksit yapmışlar. Şimdi Türkiye'deki büyük firmalardan birisi sırf benim kk bilgilerimi öğrendi diye, sistem aksaklıklarından ötürü benim kk içeriğime dingonun ahırı gibi giriyordu, 1 günde kargoya verilir derken, OHA arkadaşım bir hafta oldu ürünüm nerde dediğimde bana iade talebi oluşturun bize ÜRÜNÜ GERİ KARGOLAYIN diyorsa ben şikayet ederim, şikayetvar bence bırakın kapatılmayı bence ödüllendirilmedir. İşi biliyorsanız yapın, işinize gelince müşteri her zaman haklıdır diyorsunuz işinize gelmeyince hadi oy toplayalım, oyundan atalım diyorsunuz, peh.