Kategorilendirmeye önem vermelisiniz. Bunu bir organizasyon şeması gibi düşünün. En tepedeki genel müdür = Dekor olacak. 2. seviye anahtar kelimeler ilk dekor kelimesine doğrudan bağlı olacaklar ve kendi altlarında 3. seviye anahtar kelimeler olacak. 3 doğrudan 2. seviye dolaylı 1. anahtar kelimeye bağlı olacak. Aynı biçimde 4. seviyelerde 3 e doğrudan bağlı diğer ilk 2 seviyeye dolaylı giderek azalan bir güçle bağlı olacaklar.

E-Ticaret olması bu akış şemasını daha genişletir. Normal bir sitede bu yapı daha basitken e-ticaret sitesinde piramidal yapı gideren genişleyebilir. Önemli olan hiyerarşik yapının güzel kaliteli oluşturulmasıdır.

Google da bu ne diye artılır demişsiniz hiç aratmadım bilmiyorum...