Merhaba,

Sondan başa doğru gideyim:)

Sosyal medya her zaman reklam açısından verimlidir.
Tabii ki doğru anlatım ve göz alıcı görseller ile.
Sayfaları mevcut ise düzenlenmeli, yok ise oluşturulmalıdır.

Gittigidiyor, n11 gibi mağazalarda hemen satış yapmak biraz zordur, müşterinin ürün alması için öncelikle hakkınızdaki yorumların olumlu olması ve fiyatlarınızın oldukça indirimli olması gerekiyor. Sizin sitenizden değil de, o mağazalardan almalarında en büyük etken önce uygun fiyat, daha sonra sıfır risk satış sistemi uyguluyor olmasıdır.

Bakınca gayet hoş, ama zor işlerdir:)

Bir tane e-ticaret sitesi almışlar;

Sayfa düzenlemesi nasıl?
Müşteriye hitap edebiliyormu?
Kampanyalar, ücretsiz kargo, vs seçenekleri var mı?
Müşteri iletişimi önemlidir, iade prosedürü varmı? gibi bir çok etkeni kendi bünyesinde barındırır bir e-ticaret sitesi.

Bunları gözden geçirdikten sonra daha rakip analizi var:)

Her ürüne ait olmak üzere rakipler ne şartlarda satış yapıyor, veya yapamıyor?

Yani hemen olmuyor bu işler:)

Niyetim göz korkutmak değil, analizleri doğru tespit edebilmeniz için sakin olmak ve zamana yayarak planlı çalışmanızı tavsiye etmektir sadece.

Başarılar dilerim, kolay gelsin.