Artık 5 gün sağlıklı bir yanıt alabilmek için yeterli bir süre ve ben de SosyalKarpuz deneyimimi paylaşayım:
03 Ağustos'ta, ''Instagram [YENİ] Takipçi MAX 10 K - ÖZEL SERVİS -> KALİTELİ'' başlıklı ve
- Aktif %75 Türk takipçilerden oluşur.
- min 5.000 / max 10.000 Adet Spariş girebilirsiniz.
- 15 dakika İçinde Başlar
- %10 düşüm oranı mevcuttur. ( Hesaptan hesaba göre değişim göstere bilir ) açıklamaları olan
en yüksek fiyatlı servisinden 10 bin sipariş geçtim. 1-2 saat içinde işlem başladı ve 4000 gönderdi. Buraya kadar sorun yok. Ama içinde 100 tane Türk var mı bilmiyorum. Derhal ticket açtım, ertesi gün gelen cevap ''sağlayıcı firmaya ileteyim'' oldu. Halen iletti mi iletmedi mi bilmiyorum.
Sonra doğal olarak en kaliteli servisi, diğer servisleri hakkında bana bir fikir verdi ve geri kalan bakiyemi kullanamayacağımı anlayıp iade talep ettim. Kendince beni cezalandırdı ve 1 haftaya kadar iade edecekmiş. Bu arada neden 1 hafta beklettiğini dün 00,02'de sordum ve cevap alamayınca, daha hızlı yanıt alabileceğimi düşünerek buraya yazma gereği hissettim.
Özellikle Türk takipçi bekleyen arkadaşlar uzak doğunun en varoş ülkelerinden ergen apaçi takipçilere hazırlıklı olun ve sonra hayal kırıklığı yaşamayın.
Maksadım kimseyi karalamak ya da baltalamak değil. Bir şekilde hepimiz iş yapmaya çalışıyoruz ve zaman zaman hepimiz aksayabiliriz. Ancak kendisine de yazdığım gibi, bu süreçler düzgün bir müşteri hizmetleri ve çözüm odaklı dialoglarla yürütülüp halledilebilir. Mutlu müşteri nasıl deneyimini paylaşıp refere ediyorsa, mutsuz müşterinin de deneyimini paylaşması kadar olağan bir şey yoktur. Aksi taktirde forumun bir anlamı kalmaz.