Öncelikle selamlar,

Google bu konu hakkında diyor ki;

Bunun gerçekleşmesinin üç nedeni olabilir:

Raporlara, "Bugün" tarih aralığını kullanarak bakıyorsunuzdur. Gösterim ve tıklama verileri gün içinde farklı oranlarda güncellendiğinden, tıklama ve gösterim sayısı birbiriyle karşılaştırıldığında anlamlı olmayabilir.
Müşteriler, çeşitli reklamlar arasında tıklama yaparak "karşılaştırmalı alışveriş" yapıyordur. Tarayıcılar genellikle arama sonuçları sayfalarını önbelleğe aldığından, Google birden çok gösterimi kaydetmez. Bu nedenle tıklama sayısı gösterim sayısını aşabilir.
Müşteriler reklamınızdaki birden çok bağlantıyı tıklıyor olabilir. Reklam gösterimi başına iki tıklamadan fazla ücretlendirilmezsiniz ve Google Ads, saptadığımız tüm geçersiz tıklamaları filtreler.


Ayrıca;

Geçersiz tıklamalar esas olarak robot veya otomatik tıklama araçlarıyla yapılan tıklamalar gibi Google'ın "gerçek" tıklama saymadığı tıklamalardır. Geçersiz olarak sınıflandırılan ve otomatik olarak filtrelenip hesabınızın dışında bırakılan tıklamaların sayısını ve yüzdesini, Kampanyalar veya Boyutlar sekmelerinize "Geçersiz tıklamalar" sütununu ekleyerek görebilirsiniz. Endişelenmeyin, bu tıklamalar karşılığında sizden ücret alınmaz ve bu tıklamalar hesap istatistiklerinizi etkilemez.

https://support.google.com/google-ads/answer/2375444?hl=tr

İyi çalışmalar dilerim.