Yıllardan beri Türk ******* servislerini ben de kullanıyorum. Sadece mobil değil diğer hizmetlerini de. Ancak şuan iş cidden çığırdan çıkmış durumda. Müşteri hizmetlerini yeniden aradım, göndermiş olduğunuz son mail gözükmemektedir diyorlar. Farklı 2 mail adresinden göndermeme rağmen. Türk ******* Online İşlemler uygulamasını dün geceden beri giriş yapamıyorum. Sürekli hatalı bilgiler girdiniz diye uyarı alıyorum. Şifre mi her seferinde yeniliyorum ancak bilgilerim yine hatalı. Bilemiyorum, bakalım 2-3 günlük bekleme süresinden sonra önce bankaya sonra çözüm bulamamam durumunda mahkemeye taşımayı düşünüyorum.

onurkaplan adlı üyeden alıntı

Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk ******* kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.