Tekil Mesaj gösterimi
  #10  
Okunmamış 14 Mart 2019, 16:30
Avatar Seçilmemiş
furkannn furkannn şuan çevrimdışıdır.
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad:
Mesajlar: 180
Beğeniler: 49 / 33
Ticaret: 5, 100%
Yıllardan beri Türk Telekom servislerini ben de kullanıyorum. Sadece mobil değil diğer hizmetlerini de. Ancak şuan iş cidden çığırdan çıkmış durumda. Müşteri hizmetlerini yeniden aradım, göndermiş olduğunuz son mail gözükmemektedir diyorlar. Farklı 2 mail adresinden göndermeme rağmen. Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını dün geceden beri giriş yapamıyorum. Sürekli hatalı bilgiler girdiniz diye uyarı alıyorum. Şifre mi her seferinde yeniliyorum ancak bilgilerim yine hatalı. Bilemiyorum, bakalım 2-3 günlük bekleme süresinden sonra önce bankaya sonra çözüm bulamamam durumunda mahkemeye taşımayı düşünüyorum.

Alıntı:
onurkaplan Adlı Üyeden Alıntı
Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk Telekom kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.