Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

4Beğeni
  • 1 Yazan ahmet2685
  • 1 Yazan Escalous
  • 1 Yazan hkccrn
  • 1 Yazan Ankanew

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Android

Uçak modunu açıp kapatınca ıp adresi neden değişir??

  #1  
Okunmamış 07 Nisan 2019, 19:37
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 04 Şubat 2019
Yaş / Cinsiyet: 33 / Erkek
Konum: Eskişehir
Ad, Soyad: Ah... De...
Mesajlar: 5
Beğeniler: 2 / 1
Ticaret: 0, 0%
Arkadaşlar bu konuyla ilgili detaylı bilgi bulamadım. Uçak modunu her açıp kapattığında android ve ios cihazların hepsinde ip adresi değişiyor. Bi tane sitede 2-3 tane üyelik kullanmak isityorum, farklı ip den kullanıp kapanma sorunu yaşamamak için bu uçak modunu kullandım. Her seferinde ip değişiyor. Reklam tıklama sitesinde emin olmak için reklamları tıkladım ve her seferinde tıklanmaları sayıyor. Diğer türlü saymaz yada vpn kullanınca farkederler hemen.
PEKİ BUNUN İZAHINI YAPABİLECEK Bİ ARKADAŞ YOKMU?
Samsung müşteri hizmetlerini arayıp sordum ip si değişmez diyor ama değiştirdiğini bizzat test ederek gördüm. 🤔🤔🤔🤔🤔
Talip68 bunu beğendi.
  #2  
Okunmamış 07 Nisan 2019, 21:26
hkccrn Adlı Üyenin Avatarı
imgvia.com Resim Yükle
 
Üyelik Tarihi: 11 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 31 / Erkek
Meslek: Memur
Konum: Hakkari
Ad, Soyad: Hi... Ko...
Mesajlar: 1.439
Beğeniler: 683 / 1236
Ticaret: 29, 100%
İp adresi değişir. Her seferinde bağlantı sıfırlanır bu nedenle değişir. Bilgisayar modemi gibi düşünün. Her reset attığınızda değişiyor o da.
  #3  
Okunmamış 07 Nisan 2019, 21:46
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 04 Şubat 2019
Yaş / Cinsiyet: 33 / Erkek
Konum: Eskişehir
Ad, Soyad: Ah... De...
Mesajlar: 5
Beğeniler: 2 / 1
Ticaret: 0, 0%
arkadaşımla beraber bizde sizin gibi düşündük hocam.
peki böyle yaparak bi sitede 3-4 tane farklı hesap açıp kullansam farkederler mi sizce?
Şimdilik bişey yok, ayrıca reklam tıkladım ve saydı onlarda da bi sıkıntı olmadı...
Mesela bu yöntemi kullanarak yüzlerce hotmail hesabı açtım. normalde 2. yada 3. den sonra aynu ip den 24 saat sonra tekrar hesap açabilirsiniz diyorlar.
  #4  
Okunmamış 07 Nisan 2019, 21:57
Escalous Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 09 Ağustos 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: İşsiz
Konum: Danimarka
Ad, Soyad: Ah... Şe...
Mesajlar: 1.004
Beğeniler: 486 / 274
Ticaret: 3, 100%
Çok saçma. Hangi hattı kullanıyorsunuz? Sonuç olarak şebekeden size tanımlanan bir ip adresi var.

Her seferinde farklı ip tanımlıyorlarsa mobil veriyi her açıp kapattığınızda da farklı ip ataması lazım.

Reklam tiklamalarinda ise sorun yasayacaginizi düşünmekteyim. İp adresi degissede cihazı taniyacaklardir. Yoksa ip adresi değiştirip değiştirip herkes 7 24 reklamlarına tiklar.

Modemi resleyip ip degistirerek reklama tıklamak anlaşılacağı gibi buda anlaşılır.

Ama ip adresi değişme olayı enteresan geldi gerçekten. Telefon üstünden yapılan işlemlerden dolayı (proxy, VPN vs. Dışında) şebekenin atadığı ip adresinin değişmesi garip. Aniden bağlantı close olduğu için falan desem oda mantıksız. Mobil veriyi aç kapa yapınca da değişmesi gerekiyor ozaman..
Talip68 bunu beğendi.
  #5  
Okunmamış 07 Nisan 2019, 22:12
hkccrn Adlı Üyenin Avatarı
imgvia.com Resim Yükle
 
Üyelik Tarihi: 11 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 31 / Erkek
Meslek: Memur
Konum: Hakkari
Ad, Soyad: Hi... Ko...
Mesajlar: 1.439
Beğeniler: 683 / 1236
Ticaret: 29, 100%
Cihazı tanıyacağı için (ekran çözünürlüğü, cihaz modeli,browser vs.) İp değişse de işe yaramaz. Yani üyelik açma amacı ile yapmayın çok rahat farkedilir
Talip68 bunu beğendi.
  #6  
Okunmamış 09 Nisan 2019, 17:53
NikolaiS Adlı Üyenin Avatarı
www.ayesva.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Se... Al...
Mesajlar: 83
Beğeniler: 14 / 5
Ticaret: 0, 0%
Çok rahat farkedilir, modem isimlerine kadar her şey mevcut oluyor.
Anında farkedilir üyelik sistemleri detaycı ise.
  #7  
Okunmamış 09 Nisan 2019, 18:36
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Aralık 2015
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Gö... Er...
Mesajlar: 394
Beğeniler: 101 / 50
Ticaret: 1, 100%
Cihazınızı uçak moduna alıp çıkarttıktan sonra Genelikle ip adresi değişmez
Ancak bulunduğunuz yerde 1 den fazla baz istasyonu var sa cihazı uçak modundan çıkarttığınız zaman en yakın veya yoğunluğu daha düşük olan sinyal kuvveti daha yüksek olan baz istasyonundan veri alır.
Her baz istasyonunda önceden tanımlı ve sürekli değişken olan ip adresleri mevcut ve cihazınıza baz istasyonunda olan bir ip adresi atanır. Siz cihazı uçak modundan çıkarırken başka bir baz istasyonundan veri alırsa o baz istasyonunun ip adresine geçer.
ahmet2685 bunu beğendi.
https://insaatbul.com
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Android


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 05:58.