Merhabalar,

Daha önceki konu açmıştım ama açılan konularım silindiği için tekrardan sizlere paylaşıma sunuyorum.

Şimdi sistemin belli başlı özellikleri aşağıda listeyeyim;


  • Personel işlemleri,

  • Personellerin Aylık Performans Yüzdelikleri,

  • Müşteri İşlemleri,

  • Günlük, Aylık, Yıllık şirket içerisinde yapılan işlemlerin yada ilgili kullanıcının bir müşteriye ticket haricinde verdiği hizmetlerin takibi ve bu işlemlerin süre bazında ortalamaları,

  • Hizmet verilen müşterilerden gelen destek taleplerinin karşılanması(email ile karşılıklı bildirim) ve bu destek taleplerinin süre bazında ortalamaları,

  • Farklı departmanlara gelen destek talepleri ilgili departmana transferi,

  • Şirket personellerin birbiri ile mesajlaşması,

  • Tüm faaliyetlerin,destek taleplerinin raporlanması,

  • Yapılan tüm işlemlerin loglanması,

  • (Şuan ki sistemde) Bilgi Bankası,

  • Lisanslama ile kullanabilirsiniz. Haricinde malesef kullanıma uygun değil 🙄


Geliştirme aşamasında olduğum özellikler;


  • Menü atama ve kullanıcı yetkilendirme(Tamamlandı)

  • Birden fazla tema ve renk seçeneği(Tamamlandı)

  • Personel izin işlemleri(Tamamlandı),

  • Personel ücret işlemleri(Tamamlandı)

  • Personel maaş işlemleri(Tamamlandı)

  • Personel zimmet işlemleri(Tamamlandı)

  • Personel araç işlemleri(Tamamlandı)

  • Personel aylık km ve yakıt bilgisinin takibi(Tamamlandı)

  • Doğum günü kutlamaları ve bildirimleri(Tamamlandı)

  • Sms modülü(Tamamlandı)

  • Stok giriş,çıkış ve takibi(Tamamlandı)

  • (Proje bazlı Hakediş işlemleri (Tamamlandı))



daha detaylı bilgi için;



Öneriler ve görüşlerinizi bekliyorum. ayrıca daha geniş bilgilendirme için iletişime geçebilirsiniz. ben@ercanakar.com.tr