WM Aracı

WM Aracı (https://wmaraci.com/forum/)
-   Beyin Fırtınası (https://wmaraci.com/forum/beyin-firtinasi.html)
-   -   Link Kısaltma Sitesi Açmak İstiyorum Yardım. (https://wmaraci.com/forum/beyin-firtinasi/link-kisaltma-sitesi-acmak-istiyorum-yardim-562871.html)

fatihaslan1987 16 Mart 2019 01:26

Link Kısaltma Sitesi Açmak İstiyorum Yardım.
 
Selamlar herkese; elimde www.go.gen.tr alan adı var alan adı ucuz olduğu için uzun süreli bir link kısaltma sitesi açmak istiyorum bu konuda web işlerinden anlayan ortak arıyorum kazancımız reklamlar v.s

özelden veya buradan yazabilirsiniz.

Escalous 16 Mart 2019 01:31

Açmayın desem?

Link kısalt, para kazanma olaylarının kalması gerçekten çok şaşırtıcı..

Not: işinizi baltalamak için değil, ölü yatırım olduğunu söylemek isterim

fatihaslan1987 16 Mart 2019 01:34

Ölü yatırım olabilir yani araştırmadım bilmiyorum ama sonuçta ben her gün kendi sitemi kullana bilirim ki çünkü durmadan yani neredeyse her gün paylaşımlarda bulunuyorum eğer siteyi açarsam kendi sitemden paylaşımları yaparım.

teamer 16 Mart 2019 01:35

Linkleri kısaltma ihtiyacı neden duyuyoruz bunu son zamanlarda çok merak ediyorum

osidosi 16 Mart 2019 01:36

Alıntı:

Escalous Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 3204852)
Açmayın desem?

Link kısalt, para kazanma olaylarının kalması gerçekten çok şaşırtıcı..

Not: işinizi baltalamak için değil, ölü yatırım olduğunu söylemek isterim

niye daha geçen sene 3 kuruş zor kazanan site şuan binlerce üyeye sahip.

bence türkiyeye sağlam bir link kısaltma servisi lazım.

link.tl >> dolandırıcı sahtekar, sahibini görsem ağzıyla burnunu yer değiştireceğim andım olsun.

tr.link >> biraz fazla para kazanınca link tl nin çakması olma yolunda.

pnd.tl var bi de bunlarında sayım politikası berbat.

won.pe vardı, bugüne kadar sayım ve cpmsi çok güzeldi 2/4 euro arası cpm alıyordum. 2 gündür cpm berbat halde, bu da gitti galiba.

fatihaslan1987 16 Mart 2019 01:37

Ben şöyle açıklayayım, twitter'da çok lazım oluyor - olacak bana. Şuan kendi sitemden link aldım buraya atıyorum https://www.alanaditicaret.com/forum...lar%C4%B1.252/ bu şekil uzun bir yazı çıkarıyor ve bunun aynısını twitter'da yapıyor ve instagram'da. Yani link kısaltma olursa açıklama kısmına bir çok şey yazabilirsin.

Escalous 16 Mart 2019 02:16

Alıntı:

fatihaslan1987 Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 3204859)
Ben şöyle açıklayayım, twitter'da çok lazım oluyor - olacak bana. Şuan kendi sitemden link aldım buraya atıyorum https://www.alanaditicaret.com/forum...lar%C4%B1.252/ bu şekil uzun bir yazı çıkarıyor ve bunun aynısını twitter'da yapıyor ve instagram'da. Yani link kısaltma olursa açıklama kısmına bir çok şey yazabilirsin.

Evet. Lakin; go.gen.tr 9 harfli. bit.ly ve goo.gl ise 6 harfli. (Domainden sonraki kısmı saymiyorum.) Ama üstelik bunlar tamamen ücretsiz ve 5 saniye bekleyin olayı yok, reklam yok.

Bu tür servislerde zaten kazanan site sahibi olacaktır her koşulda.

Benim bu tür sistemleri desteklememe sebebim ise kullanıcının kullanılması.

1000 tık getirecek adam. Üstüne dalga geçer gibi 3 5 kuruş alacak. Hani indirme siteleri için falan filan güzel olabilir ama olaya su şekilde bakıyorum;

Sen 1000 tık, görüntülenme vs. getiriceksin, siteye sadece sen belkide 200-300 TL kazandıracaksın, icindende alacağın 3 5 TL olacak.

Kullanıcılar ise yavaş yavaş bilincleniyor. Bu tür sistemlerin 2016 gibi son bulduğunu düşünürdüm ama halen bu sistemleri kullananlar var, sasiyorum.

Ama bilinçli kullanıcılar çoğaldığında bu sistemler elinizde kalır diye düşünüyorum ama ülkemizde birşey değişeceğini sanmam.

Bence girin, başlayın.

batukay 16 Mart 2019 02:20

Ben kesinlikle link kısaltmanın öleceğine inanmıyorum. Gerek adult, hile , uygulama vb. gibi şeyler için insanlar kazanç sağlamak için mecburen link kısaltacaklar.

fatihaslan1987 16 Mart 2019 08:48

Alıntı:

Escalous Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 3204871)
Evet. Lakin; go.gen.tr 9 harfli. bit.ly ve goo.gl ise 6 harfli. (Domainden sonraki kısmı saymiyorum.) Ama üstelik bunlar tamamen ücretsiz ve 5 saniye bekleyin olayı yok, reklam yok.

Bu tür servislerde zaten kazanan site sahibi olacaktır her koşulda.

Benim bu tür sistemleri desteklememe sebebim ise kullanıcının kullanılması.

1000 tık getirecek adam. Üstüne dalga geçer gibi 3 5 kuruş alacak. Hani indirme siteleri için falan filan güzel olabilir ama olaya su şekilde bakıyorum;

Sen 1000 tık, görüntülenme vs. getiriceksin, siteye sadece sen belkide 200-300 TL kazandıracaksın, icindende alacağın 3 5 TL olacak.

Kullanıcılar ise yavaş yavaş bilincleniyor. Bu tür sistemlerin 2016 gibi son bulduğunu düşünürdüm ama halen bu sistemleri kullananlar var, sasiyorum.

Ama bilinçli kullanıcılar çoğaldığında bu sistemler elinizde kalır diye düşünüyorum ama ülkemizde birşey değişeceğini sanmam.

Bence girin, başlayın.

Link eklerken kesinlikle reklam arası olmayacak sadece link satışlarından gelir elde edeceğiz veya siteye reklam verilirse öyle.

şu dediğin bit.ly bana bir link kısaltmak için anlam ifade etmiyor ( yabancı kelime olarak çevirisine bakmadım ) goo.gl kendine özgü güzel bir isim bulmuş. ama GO ? hem hepsinden kısa ve gen.tr olması Türkçe bir oluşum :) yaaa tutarsa misali başlarız ve dediğim gibi uzun süreli bir proje olacak.

darknov4 16 Mart 2019 10:22

gon gen tr çok uzun ve güven vermiyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 01:33.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.