WM Aracı

WM Aracı (https://wmaraci.com/forum/)
-   Blogger Temaları (https://wmaraci.com/forum/blogger-temalari.html)
-   -   Blogger Tema Önerileri [Sabit Konu] (https://wmaraci.com/forum/blogger-temalari/blogger-tema-onerileri-sabit-konu-40977.html)

furkanozden 20 Ekim 2012 19:24

Alıntı:

ecealper Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 389204)
kişisel sayfa için blogger teması yoktur değil mi? bol büyük resimli falan (:

Sana 4 tema önerebilirim.

1
2
3
4*

Ek Olarak:
Alıntı:

nevelturk Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 397053)
Arkadaşlar Blizzardın DotA adlı oyununda bir takımımız var ve şampiyonluklarımız var neden sitemiz yok dedik ilk olarak Blogger dan bir site açmayı düşündük sitemiz ilgi görürse kaliteli bir site yapacağız ama şimdilik bloggerda takılacağız bu yüzden bize oyun sitesi teması lazım kendimizi tanıtabileceğimiz Video köşesi vs. kullanabileceğimiz bir tasarım önerilerinizi bekliyorum.

Game Now teması tam size göre hocam.

ecealper 20 Ekim 2012 21:30

Alıntı:

furkanozden Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 406615)
Sana 4 tema önerebilirim.

1
2
3
4*

Ek Olarak:

Game Now teması tam size göre hocam.

ne diyeyim ben size çok teşekkürler (: ilginiz için de ayrı teşekkür ediyorum

blogac 02 Kasım 2012 17:46

Tema İstek - Film Teması
 
Merhaba arkadaşlar,
Film tanıtım sitesi projem vardı, Blogger üzerinde geliştirmek istiyorum. Çok güzel temalar var, ama ben bir dizayn şablonu oluşturdum. Şablona göre benzer bir tema öneri olan varsa, tasarlayabilecek olan varsa paylaşabilir mi?

http://i.imgur.com/wjOnu.png

Ayrıca, alternatif olarak güzel olduğunu düşündüğünüz kullanılabilecek film temalarını paylaşabilir misiniz?

nevelturk 23 Kasım 2012 18:49

http://www.saglikliyasam.us/ bu sitenin temasına benzer bi blogger teması varmıdır acaba.

JpnTr26 06 Şubat 2013 23:27

Raylı Sistemler Mühendisliği ile ilgili bir blog açtım. Uygun sade bir tema arıyorum sitem için yardımlarınızı bekliyorum :)

nikotin 07 Şubat 2013 00:29

Alıntı:

eportaltr Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 323648)
Hocam
bu siteye ve bu siteye bakabilirsin süper temalar var umarım işine yarar

verdiginiz http://www.mastemplate.com/2012/06/johny-jazzytube.html adresinde ki bu video temasını nasıl alabiliriz? ücretlimi bu tema acaba?

eportaltr 07 Şubat 2013 14:34

Alıntı:

nikotin Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 476159)
verdiginiz http://www.mastemplate.com/2012/06/johny-jazzytube.html adresinde ki bu video temasını nasıl alabiliriz? ücretlimi bu tema acaba?

masstemplate'nin tüm temaları ücretsiz

jazzytube blogger video tema sayfasına buradan ulaşabilirsiniz

jazzytube blogger video teması indirme linkine buradan ulaşabilirsiniz

nikotin 07 Şubat 2013 23:41

Alıntı:

eportaltr Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 476459)
masstemplate'nin tüm temaları ücretsiz

jazzytube blogger video tema sayfasına buradan ulaşabilirsiniz

jazzytube blogger video teması indirme linkine buradan ulaşabilirsiniz

yardımın icin tşkler. ben de bu sekilde indirmistim ama indirdigim zip dosyanın icinde yalnızca XML belgesi adında bi dosya gördügüm icin dosyayı dogru indirip indirmedigimden emin olmak icin sorma geregi duydum. birde rica etsem sen indirip bakabilirmisin dosyaya? sence inen dosyanın icinde temanın demosunda oldugu gibi hepsi varmı acaba bunu merak ediyorum.

wtu 08 Şubat 2013 09:46

Bu video temasını bilen varmı ?
 
Arkadaşlar bu video temasını nerden bulabilirim.
Baktığım bütün linkler kırık

http://sites.google.com/site/dasafaf...ress-theme.png

zekuda 23 Şubat 2013 21:27

İlan Teması Arıyorum Önerilerinizi Alabilirmiyim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 07:49.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.