WM Aracı

WM Aracı (https://wmaraci.com/forum/)
-   Blogger (https://wmaraci.com/forum/blogger.html)
-   -   Bloggerdan Wordpress'e nasıl geçerim? (https://wmaraci.com/forum/blogger/bloggerdan-wordpresse-nasil-gecerim-585759.html)

isma3ilo 28 Temmuz 2019 20:19

Bloggerdan Wordpress'e nasıl geçerim?
 
Merhaba yaklaşık 1 yıldır apkdelisi.com sitemi bloggerda yönetiyorum ama ilerledikçe öğrendimki bloggerın eksikleri var c panel falan gibi özellikler gerekiyor bana bu yüzden hosting alıcam. Ama işte bayada korkuyorum çünkü daha önce hiç Wordpress kullanmadım nasıl kullanacağımı hiç bilmiyorum hosting falan pek bilmiyorum yanı

Sorularım şunlardır.
  1. Wordpresse geçtiğimde alexa sıralamam ve googledaki linklerim gidecekmi?
  2. En iyi hosting sitesi nedir ucuz ve hızlı varsa önerirseniz çok sevinirim

Ben şimdi Blogger yazılarımı falan herşeyimi kopyalamasını internetten araştırdım ama şimdi domainimi nasıl bağlıyacağım?

Ve benim bir arkadaşım var bilmiyorum ama hosting sayfamız var falan dedi daya yeni aktif ediyoruz dedi gayet ucuz linki ise geyikhost.net yani bana burdan al gel hallederiz herşeyi dedi ama buraya sormadan içim rahat etmedi maalesef hostingler benim bildiğim bukadar ucuz değillerdir bu nasıl bukadar ucuz onu anlıyamadım

Not: Hosting ve wordpressle ilgili hiç bir bilgim yok ve mesela wordpresste domain yazıp /login yazıp giriyormuşuz değşik linkler falan girerek bi yerlere giriyoruz onlar nedir pek bilmiyorum çok sorum ama napayım siteyi wp ye taşımaya korkuyorum nedense yardım ederseniz çok mutlu olurum en kısa zamanda geçmek istiyorum

sworks 28 Temmuz 2019 20:35

Alıntı:

Wordpresse geçtiğimde alexa sıralamam ve googledaki linklerim gidecekmi?
Hayır bir düşüş yaşamazsınız, ilk başlarda kısa süreli düşüşler olabilir ve yine kısa sürede toparlanır. Tabi burada en önemli faktör WP'ye geçiş aşamalarını doğru yapmalısınız.

Dikkat etmeniz gereken en önemli şey linklerinizin aynı yapıda kalmasıdır.

Örneğin şu anki bir içeriğinizin linki,
https://www.apkdelisi.com/2019/07/mo...apk-indir.html

WordPress'e geçince linkiniz değişmemelidir. Aynı link devam etmelidir. Yani konu başlığı ve site arasında yine tarih girmelisiniz. Bunu WordPress admin panelinde kalıcı bağlantılar menüsünden ayarlayabilirsiniz, pek çok kaynak var ayrıca.

Alıntı:

En iyi hosting sitesi nedir ucuz ve hızlı varsa önerirseniz çok sevinirim
Bu değişken bir kavram. Kişiden kişiye değişebilir. Hosting yönetmek kolay bir iş değildir, düzgün yönetilmediği taktirde sitenizde sürekli kopma sorunları yaşanabilir. Bu yüzden bu aşama da çok önemlidir. Hosting firmasının hakkındaki yorumları tek tek okumalısınız, kolay kolay güvenmemelisiniz. Kısacası ince eleyip sık dokumalısınız bu konuda.

Mesela benim için hosting firması seçerken temel kıstaslar: hakkındaki yorumlar ve şikayetler, ofisinin olması ve ofis resimlerinin sitesinde bulunup bulunmadığı yani kurumsal olmasıdır. Bahsettiğiniz hosting firmasını duymadım, tercih edip etmemek tamamen sizin kararınız. Ben Turhost veya Veridyen firmasını tavsiye edebilirim. Ayrıca Natro firmasını denemedim fakat kurumsal ve güvenilir bir imaj sundu bana şimdiye kadar.

Son önerim ise, önce istediğiniz firmadan uygun fiyatlı bir hosting satın alın. Kendi sitenizi değil de herhangi bir domaini bu hostinge tanımlayın, WordPress kurun, denemeler yapın ve öğrenmeye çalışın. Bir kaç hafta bu şekilde deneyimlerseniz kavramanız açısından iyi olur.

isma3ilo 28 Temmuz 2019 22:13

Yorumunuz için teşekkürler
Peki hosting paketlerini pek anlamadım nasıl bir paket almalıyım?
Orda wordpress hosting var web hosting var hangisini almaliyim? Ben cpanel falan olsun istiyorum

Saffet 28 Temmuz 2019 22:19

isma3ilo herhangi bir Linux hostingi satın alabilirsiniz.

Philosopher 28 Temmuz 2019 22:21

Bence wordpress almayın, wordpress hosting paketi sadece wordpress içerir, Linux paketlerinde wp yükleyebildiğiniz gibi farklı bir site vs kurmak isterseniz php script gibi şeyleri de kurabilirsiniz.

ProDesigner 28 Temmuz 2019 22:21

Wordpress için sana tek bir öneri vereceğim ve aklındaki tüm sorular gidecek.
WPMAVI sitesine gir ve blogger'dan wordpress'e geçiş yazısını oku tabii tek bu yazıyı okuma.
Bu blogda wordpress'i profesyonel yönetmen için her şey var!
Ama şunu unutma wordpress kolay gibi gözükür ama değildir.Dosyalarla oynayıp defalarca sitemi bozdum.Sıfırdan başladım.Dikkat et.
Wpmavi ile herhangi bir bağlantım yok ama tüm projelerimi onun sayesinde yaptım.

ProDesigner 28 Temmuz 2019 22:22

NOT : Bu işlem tek bir eklenti ile yapılabilir.

kemalunlu70 28 Temmuz 2019 23:21

Hocam wpmavi.com 'a mutlaka bakın mutlaka. Orada detaylı var.

mzlmgnhn 29 Temmuz 2019 00:06

Geçtiğimiz haftalarda Wordpress alt yapısına geçip aynı gün vazgeçtim çünkü o kadar detay istiyor ki o kadar karmaşık ki döndüm ben pişman olmamak için bence iyi araştırın. Tabii Wordpress kurulumu sitenin ıvır zıvır işleri için ayrı ayrı destek almak zorundasınız ve değişik tiplerle karşılaşabiliyorsunuz. Şahsi fikrim bloggerdan çıkmayın ihtiyaçlarınıza göre deneyimli biriyle çalışıp siteyi uygun hale getirin

isma3ilo 29 Temmuz 2019 14:18

ProDesigner Hocam Çok teşekkür ederim ben en kısa zamanda tüm yazıları incelicem. Benim zaten şablon falan hazır bloggerda kullandığım şablon ile aynı olcak sadece sorun şu ki arama kısmında sorun yaşıyorum arama sonuçlarım tarihe göre sıralanmıyor bu sorunu baya araştırdım çözümünü bulamadım hatta ben wmaracında sordum çözümü yok ve bir çok özellik zaten kısıtlı bloggerda mesela attığım postlar oto olarak instagrama paylaşma özelliği yok İFTTT diye bir site var facebook tumblr pintrest gibi yerlere paylaşabiliyorum otomatik olarak ama işte ne bilim wordpress daha çok gelişmiş ve beğeniyorum zor olsada öğrenebilirim. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 12:04.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.