WM Aracı

WM Aracı (https://wmaraci.com/forum/)
-   Bozdurma Alım İlanları (https://wmaraci.com/forum/bozdurma-alim-ilanlari.html)
-   -   1220 TL Steam Bakiyesi (Parça Parça yada Bütün) (https://wmaraci.com/forum/bozdurma-alim-ilanlari/1220-tl-steam-bakiyesi-parca-parca-yada-butun-463815.html)

AhmetKarabulut 13 Ekim 2017 00:41

1220 TL Steam Bakiyesi (Parça Parça yada Bütün)
 
Merhaba arkadaşlar elimde 1200 tl civarında steam bakiyesi var parça parça yada bütün olarak bozdurmak istiyorum.

WANTED 13 Ekim 2017 02:47

mesela 150 liralik oyunu kaça satarsin?

MeMo 13 Ekim 2017 10:21

İtem falan varsa opskins'de satın sonra btc ve ya paypal olarak çekim yapın. 1220TL'i bozdurana kadar ömrünüz gider :)

Hhasan 13 Ekim 2017 12:08

pardon yanlış okumuşum skin varsa elinizde 1200 tl bakiye %60 ile bozulur (720 tl)

AhmetKarabulut 13 Ekim 2017 15:16

Hhasan hocam bynogame %65 e bozuyor zaten :)

AhmetKarabulut 13 Ekim 2017 15:16

Alıntı:

MeMo Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 2653679)
İtem falan varsa opskins'de satın sonra btc ve ya paypal olarak çekim yapın. 1220TL'i bozdurana kadar ömrünüz gider :)

Bakalım hocam tavsiyeniz için sağolun

Hhasan 13 Ekim 2017 15:20

AhmetKarabulut pardon bynogame %60 la bozuyor biliyordum arada yardim amacli boyle seyler yapiyorum gelir amacli degil
Bide skin almayi planliyorum yakin zamanda bi projem var yuklu gelir imkanli sermayemi yiyince biraz ara verdim satmazsan bynogameye kadar duserse fiyat ben bi miktari almak isterim param oldugunda

AhmetKarabulut 13 Ekim 2017 16:50

Alıntı:

WANTED Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 2653560)
mesela 150 liralik oyunu kaça satarsin?

130 TL ye satabilirim hocam

AhmetKarabulut 14 Ekim 2017 02:57

Bütün bakiye bitmiştir.

MeMo 14 Ekim 2017 20:01

Alıntı:

AhmetKarabulut Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 2654667)
Bütün bakiye bitmiştir.

sadece oyun satarak mi bitti acaba? :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 11:01.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.