Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!



Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Domain

.com 7 TL'ye Domain Regleyin

  #11  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 11:34
FurkanOYMAK Adlı Üyenin Avatarı
Kategori Moderatörü
 
Üyelik Tarihi: 23 Ağustos 2014
Cinsiyet: Erkek
Meslek: AR-GE
Konum: Almanya
Ad, Soyad: Fu... Oy...
Mesajlar: 3.979
Beğeniler: 1374 / 861
Ticaret: 155, 100%
Alıntı:
Cyprus Adlı Üyeden Alıntı
FurkanOYMAK hocam 2 yada daha fazla yıl aldığımızda aynı şey olur mu ?
Sanmıyorum , yeni üyelerde 1 senelik alım için geçerlidir.
E-Ticaret Hizmetleri
Forum kuralları
Hatalı konuları ve yorumları lütfen report ediniz.
  #12  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 11:37
Cyprus Adlı Üyenin Avatarı
Who Am I ?
 
Üyelik Tarihi: 14 Mart 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Mardin
Ad, Soyad: Al... Di...
Mesajlar: 592
Beğeniler: 90 / 196
Ticaret: 1, 100%
Zaten 2 yada daha fazla seçince site gg oluyor. Sadece 1 yıl alınıyor.
  #13  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 11:38
TolgaDoğan Adlı Üyenin Avatarı
Freelance
 
Üyelik Tarihi: 10 Haziran 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Freelance
Ad, Soyad: To... Do...
Mesajlar: 1.166
Beğeniler: 270 / 23
Ticaret: 14, 100%
FurkanOYMAK

Sence güvenilir mi? sıkıntı yaratmasın daha sonra dan
Çok yakın'da
  #14  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 11:42
Shydox Adlı Üyenin Avatarı
www.majerweb.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Ekim 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Sakarya
Ad, Soyad: Ab... Us...
Mesajlar: 981
Beğeniler: 260 / 87
Ticaret: 6, 100%
Bir hesaptan bir kere alınabilir ve sadece bir yıllık fiyatı 0.99GBP 'dır. İki veya daha fazla yıl alırsanız aynı fiyattan hesaplanmaz.
  #15  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 11:58
SeoBoss Adlı Üyenin Avatarı
DİGİTAL ENGİNE MARKETİNG
 
Üyelik Tarihi: 14 Kasım 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Me... So...
Mesajlar: 638
Beğeniler: 254 / 522
Ticaret: 24, 96%
bir arkadaşa önermiştim, konuyu görürse benden özür dilesin. Güvenilir gelmedi bana diyordu.
  #16  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 12:01
Cyprus Adlı Üyenin Avatarı
Who Am I ?
 
Üyelik Tarihi: 14 Mart 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Mardin
Ad, Soyad: Al... Di...
Mesajlar: 592
Beğeniler: 90 / 196
Ticaret: 1, 100%
Footer kısımında 2001 - 2019 yazıyor 18 yıldır aktif yani güvenli bence ama kendileri gidip 2018 de açıp öyle yazmadıylarsa.
  #17  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 12:14
JimmyJoker Adlı Üyenin Avatarı
ogrencidestek.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğretmen
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Bo... Ka...
Mesajlar: 565
Beğeniler: 189 / 81
Ticaret: 15, 100%
Alıntı:
SeoBoss Adlı Üyeden Alıntı
bir arkadaşa önermiştim, konuyu görürse benden özür dilesin. Güvenilir gelmedi bana diyordu.
Nasıl içerlenmişsiniz hocam, kimse gelsin o üye özür dilesin
etkiliadam ve SeoBoss bunu beğendi.
  #18  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 12:20
SeoBoss Adlı Üyenin Avatarı
DİGİTAL ENGİNE MARKETİNG
 
Üyelik Tarihi: 14 Kasım 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Me... So...
Mesajlar: 638
Beğeniler: 254 / 522
Ticaret: 24, 96%
Alıntı:
JimmyJoker Adlı Üyeden Alıntı
Nasıl içerlenmişsiniz hocam, kimse gelsin o üye özür dilesin
Latife yaptım ciddi birşey değildi
  #19  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 12:21
JimmyJoker Adlı Üyenin Avatarı
ogrencidestek.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğretmen
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Bo... Ka...
Mesajlar: 565
Beğeniler: 189 / 81
Ticaret: 15, 100%
SeoBoss Haha biliyorum hocam bende ufak bir espiri yapayım dedim
SeoBoss bunu beğendi.
  #20  
Okunmamış 01 Eylül 2019, 12:25
Pawn Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21 Haziran 2016
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Hü... Öz...
Mesajlar: 1.489
Beğeniler: 714 / 65
Ticaret: 20, 100%
Doğru bilgilerle kayıt olup, birden fazla hesap açıp suistimal etmediğiniz sürece domainlere hiçbir şey olmaz arkadaşlar.
FurkanOYMAK, SeoBoss ve vahdettin bunu beğendi.
Jenerik ve Projelik Domainler => http://bit.ly/2uEyNbF
"Bu dünya öyle ki karanlığı aydınlığından fazla,
Herkes daha fazla ister, azla yetinmez asla."
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Domain


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 03:13.