Giriş Yap / Kayıt Ol

1Beğeni
  • 1 Yazan Yarasa038

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Ticaret > > Hosting Alımı
akwebhostingi

Hosting Alınacaktır.

Sosyal Ağlarda Paylaş:
  #1  
Okunmamış 11 Ocak 2017, 20:31
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2017
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: Mobilya
Konum: Kayseri
Ad, Soyad: Ma... Or...
Mesajlar: 13
Beğeniler: 2 / 2
Ticaret: 1, 67%
Merhaba arkadaşlar. Kapalı olan 3 sitem bulunmakta. 15 gün ama ben en geçini söyleyeyim mahçup olmamak adına, en geç 30 gün içerisinde ödemesini yapacağım şekilde, bir hosting arıyorum. Alanları biraz geniş olursa daha iyi olur. Memnun kaldığım sürece çalışabiliriz. Sitemin daha fazla kapalı kalmasını istemediğimden acele ediyorum. Anlık ortalama 300 tekil hiti kaldıracak şekilde bir hosting olursa başlangıç için yeter diye düşünüyorum. Memnun olursam daima çalışabiliriz yeni açacağım siteler içinde hosting alacağım. Saygılar..
AnkSOFT bunu beğendi.
heer1903
  #2  
Okunmamış 12 Ocak 2017, 01:02
NetworkSoft Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Kasım 2016
Cinsiyet: Erkek
Konum: Antalya
Ad, Soyad: Ah... Ta...
Mesajlar: 69
Beğeniler: 9 / 21
Ticaret: 1, 100%
Merhaba,

Aylık 13,99 TL Karşılığında limitsiz hosting temin edebiliriz.Ödeme sorun olmaz,rahat olduğunuz zaman yapabilirsiniz.
Size uygun paketleri görmek için tıklayınız. Yarasa038
  #3  
Okunmamış 12 Ocak 2017, 01:07
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2017
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: Mobilya
Konum: Kayseri
Ad, Soyad: Ma... Or...
Mesajlar: 13
Beğeniler: 2 / 2
Ticaret: 1, 67%
Bir arkadaşımız sağ olsun yardımcı oldu teşekkür ederim hocam çok sağ olun.
  #4  
Okunmamış 12 Ocak 2017, 01:08
NetworkSoft Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Kasım 2016
Cinsiyet: Erkek
Konum: Antalya
Ad, Soyad: Ah... Ta...
Mesajlar: 69
Beğeniler: 9 / 21
Ticaret: 1, 100%
Merhaba,

Rica ederiz,bol trafikler dileriz.
  #5  
Okunmamış 12 Ocak 2017, 03:14
AnkSOFT Adlı Üyenin Avatarı
Hosting Solutions
 
Üyelik Tarihi: 31 Mart 2014
Cinsiyet: Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Be... Fi...
Mesajlar: 170
Beğeniler: 61 / 88
Ticaret: 9, 100%
Sanırım biz hosting sağladık size
  #6  
Okunmamış 12 Ocak 2017, 09:23
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2017
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: Mobilya
Konum: Kayseri
Ad, Soyad: Ma... Or...
Mesajlar: 13
Beğeniler: 2 / 2
Ticaret: 1, 67%
Evet. AnkSOFT arkadaşımızdan aldım teşekkürler.
  #7  
Okunmamış 06 Şubat 2017, 17:17
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Ocak 2017
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: Mobilya
Konum: Kayseri
Ad, Soyad: Ma... Or...
Mesajlar: 13
Beğeniler: 2 / 2
Ticaret: 1, 67%
İnş 15 gün içerisinde ödeme yaparım demişim özel mesajda. Yani 30 güne gerek kalmaz anlamında. Ki bunda ne var? Konumdan bana siz ulaştınız AnkSOFT doğru mudur? İlgili konu da ne yazıyor yönetici arkadaşlar incelesin. Düzenleme yapılmış mı? Yapılmış ise eski yazımda ne yazmışım ona da baksınlar lütfen. Neyse her şey gün gibi ortada kardeşim. Karar adminlerindir.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Ticaret > Hosting Alımı

Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:13.