Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Ticaret > Instagram Hizmetleri
AK BAYİ | 1K TAKİPÇİ 0.35₺ | ANLIK ATAN SERVİSLER | ANA SAĞLAYICI FARKIYLA |  %100 Memnun Kalma Garantisi

AK BAYİ | 1K TAKİPÇİ 0.35₺ | ANLIK ATAN SERVİSLER | ANA SAĞLAYICI FARKIYLA | %100 Memnun Kalma Garantisi

  #31  
Okunmamış 30 Ocak 2019, 09:15
AkBayi Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 24 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Samsun
Ad, Soyad: Gö... Ak...
Mesajlar: 41
Beğeniler: 16 / 26
Ticaret: 12, 100%
Alıntı:
ahturkoz Adlı Üyeden Alıntı
Selam Arkadaşlar,

Sistemde takipçi siparişi verdim. İlk verdiğim sipariş hızlıydı. İkinci verdiğim sipariş hızlı yazmasına rağmen çok geç ve kısmi olarak tamamlandı. Son vermiş olduğum sipariş anlık yazmasına rağmen 3 saat geçti ve halen giden bir takipçi bulunmamaktadır.

Geçiken siparişlerde siparişin iptalini ve başka hızlı servisden yeniden sipariş verileceğini iletsem bile başlamamış siparişleri iptal edemiyorlar.

Sipariş verdiğim tüm servisler VIP servislerdir. Ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir. Ben 10 TL yükledim pişmanım sizinde pişman olmanızı istemem. Kaliteli çalışan deneyimleyen biri varsa lütfen banada iletsin.

Arkadaşın r10 daki konusuna baktım. Oradaki üyeliği durdurulmuş sebebini bilmiyorum. %100 Memnun kalma garantisi falan yazmış, diğer firmalara göre iyi olabilir fakat pazarlamada oluşturduğu beklentiyi hizmette karşılayamadığı için memnun kamadım.

Biz sistemimizin her zaman arkasındayız. Bu tüm panellerde yaşanan bir sıkıntıdır. Aşırı yoğunluklar oluyor anlık güncellemeler geliyor instagram tarafından servis kilitlenebiliyor.kimseyi bu zamana kadar mağdur etmedik. Ticket açmışsınız peşine buraya mesaj yazmışsınız. 1 TL İadeniz yapılmıştır. Keşke ticket cevabımızı bekleseydiniz. Müşteri memnuniyeti bizim için daha önemli.

Saygılarımla.
  #32  
Okunmamış 30 Ocak 2019, 09:35
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 21 Mayıs 2011
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Girişimci
Ad, Soyad: Al... Tü...
Mesajlar: 209
Beğeniler: 29 / 79
Ticaret: 1, 100%
AkBayi Konu içerisindeki mesajları okuduğum kadarıyla laf yetiştirmeyi seviyorsunuz. Bir kurum kültürü oluşturmak istiyorsanız bu iğneleyici cevaplarınızı değiştirmenizi tavsiye ederim. ( Bence )

Öncelikle yazdığınız mesaja tek tek cevap vereyim.

1- Sistemimizin her zaman arkadasındayız demişsiniz. Ben destek alamıyorum paramı aldılar kaçtılar sistemlerinin arkasında durmuyorlar gibi bir ibarede bulunmadım.

2- Tüm panellerde yaşanan sıkıntı olması, haklı bir gerekçe değil %100 Müşteri Memnuniyeti iddasında bulunmayacaksınız ozaman.

3- Kimseyi mağdur etmedik demişsiniz. Mağdur durumda değilim birinci verdiğim cevap geçerli.

4- Ticket açmışsınız peşine buraya yazmışsınız demişsiniz. Ne alaka ? Ben buraya yaşadığım bir deneyimi belirtmek için yazdım ticket ise destek almak için yazdım.

5- 1 TL niz iade edilmiştir demişsiniz. Burada verilen siparişi bir küçümseme görüyorum
yüklediğim bakiye miktarı ve verdiğim sipariş ektan görüntüsünde gözükmektedir.

6- Keşke ticket cevabınızı bekleseymişsiniz demişsiniz. Ticket cevabının bu yaşadığım deneyimi değiştirecek bir cevap olmadığınıda cevap geldikten sonra görmüş olduk.


Deneyimimi paylaşırken gayet güzel bir dil ve duygu ile paylaştığımı görüyorum fakat sizin verdiğiniz cevap aynı sakinlikle değilde daha agresif olduğunu görmekteyim.

Sistemde ki 7.9322₺ bakiyem bittiği zaman sizinle çalışmayacağımı bildirmek isterim. Sizinle çalışmama sebebim sistemsel sorun değil yazışma uslubunuzdur.

İyi Günler.
  #33  
Okunmamış 30 Ocak 2019, 10:47
AkBayi Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 24 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Samsun
Ad, Soyad: Gö... Ak...
Mesajlar: 41
Beğeniler: 16 / 26
Ticaret: 12, 100%
Alıntı:
ahturkoz Adlı Üyeden Alıntı
AkBayi Konu içerisindeki mesajları okuduğum kadarıyla laf yetiştirmeyi seviyorsunuz. Bir kurum kültürü oluşturmak istiyorsanız bu iğneleyici cevaplarınızı değiştirmenizi tavsiye ederim. ( Bence )

Öncelikle yazdığınız mesaja tek tek cevap vereyim.

1- Sistemimizin her zaman arkadasındayız demişsiniz. Ben destek alamıyorum paramı aldılar kaçtılar sistemlerinin arkasında durmuyorlar gibi bir ibarede bulunmadım.

2- Tüm panellerde yaşanan sıkıntı olması, haklı bir gerekçe değil %100 Müşteri Memnuniyeti iddasında bulunmayacaksınız ozaman.

3- Kimseyi mağdur etmedik demişsiniz. Mağdur durumda değilim birinci verdiğim cevap geçerli.

4- Ticket açmışsınız peşine buraya yazmışsınız demişsiniz. Ne alaka ? Ben buraya yaşadığım bir deneyimi belirtmek için yazdım ticket ise destek almak için yazdım.

5- 1 TL niz iade edilmiştir demişsiniz. Burada verilen siparişi bir küçümseme görüyorum
yüklediğim bakiye miktarı ve verdiğim sipariş ektan görüntüsünde gözükmektedir.

6- Keşke ticket cevabınızı bekleseymişsiniz demişsiniz. Ticket cevabının bu yaşadığım deneyimi değiştirecek bir cevap olmadığınıda cevap geldikten sonra görmüş olduk.


Deneyimimi paylaşırken gayet güzel bir dil ve duygu ile paylaştığımı görüyorum fakat sizin verdiğiniz cevap aynı sakinlikle değilde daha agresif olduğunu görmekteyim.

Sistemde ki 7.9322₺ bakiyem bittiği zaman sizinle çalışmayacağımı bildirmek isterim. Sizinle çalışmama sebebim sistemsel sorun değil yazışma uslubunuzdur.

İyi Günler.
Merhabalar,

Öncelikle şunu netleştirelim sayın hocam, açık konuşacağım. Bizler sizlerden para kazanmak için uğraşıyoruz. Bu kazandığımız parayla destek ekibindeki arkadaşlar ve bizler ekmek yiyoruz. Para kazanma isteği olan bir kuruluş kötü hizmet vermek istemez.

Bizde kötü hizmet vermek istemedik, sadece yanlış hizmet vermek mecburiyetinde kaldık.
Sosyal medya platformlarında her hafta onlarca güncellemeler yapılıyor. Userler havuzdan çıkıyor, platform kullanıcının hesabını askıya alıyor, uyarı veriyor, şifre değişikliği istiyor vs vs.
Tabi ki bunlar bahane değil; lakin sorunları düzeltip sizlerden para kazanmaya devam edebilmek için elimizden geldiğince çalışıyoruz.

Uzman ekibimiz tarafından bir sürü hizmetimiz sürekli olarak kontrol edilmektedir.

Evet size karşı mahçup kaldık, yanlış bir sipariş oluşumu içerisinde girdik ve sorun yaşandı.

Sistemin işleyişini anlatayım size, siz sipariş girersiniz. Sipariş tarafımıza ulaşır, otomatik olarak ana sitemize yönlendirilir ve orada işleme alınır. İşlem sırasına girdikten sonra sistem sırasıyla gönderim yapmaktadır.
Bizler servisleri 3TL üzerinde tutmamaya karar verdik. Şimdi 3TL nin altında servisten sipariş giriyorsunuz ve biraz gecikme yaşanıyor. Nedeni ise işlem sırası..

Bizler sisteme 10TL'lik servis koysak sipariş geçer misiniz? Hemde anlık olacak bir servis. Eğer hem anlık gitmesini, hemde ucuz olmasını istiyorsanız maalesef bu sürekli olmuyor. Çünkü dünyada sadece sizler yoksunuz, bir çok insan var ve onlarda ucuz ve anlık servislerden sipariş geçiyorlar. Dolayısıyla işlem sırasına takılıyor.

Bu tür durumlarda biraz anlayış göstermek iyi olacaktır sayın hocam, sonuçta siz para ödüyorsunuz, bizler hizmet veriyoruz. Sistemdeki bakiyenizin tamamı tarafınıza iade edilebilir, destek talebi üzerinden hesap numaralarınızı iletirseniz gönderim sağlanacaktır. Kısaca gecikmeden dolayı özür dileriz; lakin böyle bir konuşmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Yinede bizle alışveriş yaptığınız için teşekkürler sayın hocam, iyi forumlar dilerim.
Konu AkBayi tarafından (31 Ocak 2019, 00:44 ) değiştirilmiştir.
  #34  
Okunmamış 03 Şubat 2019, 22:51
sosyalilgi Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29 Ocak 2019
Yaş / Cinsiyet: 35 / Erkek
Meslek: Özel Sektör
Konum: Balıkesir
Ad, Soyad: Fe... Do...
Mesajlar: 17
Beğeniler: 5 / 8
Ticaret: 0, 0%
SMM sitem için kendilerinden api hizmeti alıyorum. Bir çok site var ama akbayı içlerinde öne çıkıyor. Çok hızlı ve kendi alt yapıları olduğunu belirttikleri için muhatab bulabiliyorsunuz karşınızda. Başarılı bir çalışma. Tebrik ederim.
AkBayi bunu beğendi.
Konu sosyalilgi tarafından (03 Şubat 2019, 22:56 ) değiştirilmiştir. Sebep: link iptal
  #35  
Okunmamış 06 Şubat 2019, 22:45
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Şubat 2019
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Meslek: Serbest
Konum: Ordu
Ad, Soyad: Me... So...
Mesajlar: 9
Beğeniler: 1 / 0
Ticaret: 0, 0%
Hocam ref alabilirmiyiz kullanıcı adım Delipsikosu
  #36  
Okunmamış 06 Şubat 2019, 23:22
AkBayi Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 24 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Samsun
Ad, Soyad: Gö... Ak...
Mesajlar: 41
Beğeniler: 16 / 26
Ticaret: 12, 100%
Alıntı:
Delipsikosu Adlı Üyeden Alıntı
Hocam ref alabilirmiyiz kullanıcı adım Delipsikosu
Konularda yeterince ref mevcut hocam.
  #37  
Okunmamış 07 Şubat 2019, 01:04
fiko61 Adlı Üyenin Avatarı
Bir nokkta ile başladık.
 
Üyelik Tarihi: 06 Kasım 2014
Cinsiyet: Erkek
Konum: Bursa
Ad, Soyad: Fi... Ay...
Mesajlar: 237
Beğeniler: 33 / 86
Ticaret: 1, 100%
Başta sitemin tasarımı hoşuma gitti üye olmaya karar verdim. Üye oldum. Gayet başarılı ve emek verilmiş bir sistem olduğunu gördüm. Çalışmayı düşünüyorum

K. aD ayaznet
AkBayi bunu beğendi.
  #38  
Okunmamış 07 Şubat 2019, 01:21
AkBayi Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 24 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 29 / Erkek
Konum: Samsun
Ad, Soyad: Gö... Ak...
Mesajlar: 41
Beğeniler: 16 / 26
Ticaret: 12, 100%
Alıntı:
fiko61 Adlı Üyeden Alıntı
Başta sitemin tasarımı hoşuma gitti üye olmaya karar verdim. Üye oldum. Gayet başarılı ve emek verilmiş bir sistem olduğunu gördüm. Çalışmayı düşünüyorum

K. aD ayaznet
Alıntı:
sosyalilgi Adlı Üyeden Alıntı
SMM sitem için kendilerinden api hizmeti alıyorum. Bir çok site var ama akbayı içlerinde öne çıkıyor. Çok hızlı ve kendi alt yapıları olduğunu belirttikleri için muhatab bulabiliyorsunuz karşınızda. Başarılı bir çalışma. Tebrik ederim.
Değerli yorumlarınız için teşekkür eder, keyifli alışverişler dileriz.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Ticaret > Instagram Hizmetleri

Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 20:48.