WM Aracı

WM Aracı (https://wmaraci.com/forum/)
-   Instagram Hizmetleri (https://wmaraci.com/forum/instagram-hizmetleri.html)
-   -   INSTAKIPCI.COM.TR | Bot Takipçi 0.95 TL | Beğeni 1 TL | İzlenme 0.1 TL | * Sektörde Lider (https://wmaraci.com/forum/instagram-hizmetleri/instakipci-com-tr-bot-takipci-0-95-tl-begeni-1-tl-izlenme-0-1-tl-sektorde-lider-493202.html)

fiko61 03 Şubat 2019 02:54

Gece saat 03 sıralarda destek attık 2 dakika içinde dönüş sağladır. Sistem güzel tavsiye ederim

Yusuf18 03 Şubat 2019 16:09

1k 0.25 tl den kaç k takipçi yolluyorsunuz ? ve en fazla kaç takipçi yollarsınız 1 hesaba uygun

sezaiacima 04 Şubat 2019 00:03

Komisyon almıyor dendi, 5 liraya 49 kurus ödeme talep etti. Whatsapptan iletişime geçeyim dedim, adam karşısında salak varmış gibi yok mesai saatleri içerisinde değilim filan yazdı. İlk mesajda neden yazmadın dediğimde de zaten mesai saatleri içerisinde olmadığımız için yazamadım filan dedi. Bayan takipçi için talepte bulundum, sipariş iptal edildi, nedenini sorduğumda sistem bakımda idi şimdi deneyin dedi. Yalnız sorun şu ki, aynı hizmet devre dışı idi. Forumda mesaj attım, yanıt gelmedi. Hizmet satın aldım, açıkçası bu kadar kişi nasıl memnun olmuş anlamadım.

mertsahin46 04 Şubat 2019 01:30

20 tl yükledim hızlı bir şekilde eklendi fiyatlar ucuz takipçi satın aldım 15 dk içinde geldi beğendim :)

furkanVRL 04 Şubat 2019 20:56

anlık servıslernız var mı

instakipci 04 Şubat 2019 20:57

Alıntı:

furkanVRL Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 3164680)
anlık servıslernız var mı

evet mevcuttur, s0 servisinden anlık 10k atabilirsiniz

bilsoft 15 Şubat 2019 01:51

Alıntı:

sezaiacima Adlı Üyeden Alıntı (Mesaj 3163690)
Komisyon almıyor dendi, 5 liraya 49 kurus ödeme talep etti. Whatsapptan iletişime geçeyim dedim, adam karşısında salak varmış gibi yok mesai saatleri içerisinde değilim filan yazdı. İlk mesajda neden yazmadın dediğimde de zaten mesai saatleri içerisinde olmadığımız için yazamadım filan dedi. Bayan takipçi için talepte bulundum, sipariş iptal edildi, nedenini sorduğumda sistem bakımda idi şimdi deneyin dedi. Yalnız sorun şu ki, aynı hizmet devre dışı idi. Forumda mesaj attım, yanıt gelmedi. Hizmet satın aldım, açıkçası bu kadar kişi nasıl memnun olmuş anlamadım.

Orasını bende anlayamadım :) sipariş verdim kaç defa, sürekli iptal ettiler. Dediğiniz gibi bende makyaj malzemeleri satan bir sayfaya bayan takipçi istedim 3-5 kere denedim iptal ettiler. Site üzerinden çok geç cevap veriyorlar, whatsaptan ise mesai saatleri muhabbetine girip siteden mesaj atmamızı istiyorlar. En son karma istedim 10k ama gelen takipçi sayısı 8bin küsür dü ve bunu yapalı 1 hafta oldu, sürekli takipçi sayısı iniyor.. şuanda 5bin lere kadar indi. Bi ara inatla sordum takipçi iniyor diye, aldığım tek cevap "düşmesi normaldir" İnan ki bende anlamış değilim bu kadar insan nasıl memnun kalmış.

sezaiacima

Webdostum 27 Şubat 2019 19:26

Hocam özel mesajlarına dönüş yapmanız ricadir.

Symbolic 08 Mart 2019 12:13

10K türk takipçi tek kullanıcı için uygun fiyat pm lütfen

woax 14 Mart 2019 21:56

User ihtiyacınız olursa bekleriz hocam :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 18:47.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.