-
Üyelik
14.07.2018
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
H** Y**
-
Mesajlar
146
-
Beğeniler
33 / 55
-
Ticaret
22, (%100)
Selamlar. Geçenlerde yeni bir eve taşındım ve vodafone fiber internet kullanıcısı olarak taşınma işlemi için istek oluşturdum. 10 günü geçti ve gelen giden yok her gün kendilerini 1 saat arıyorum ve sorunu her seferinde baştan anlatıyorum. Sonuç ise sıfır. Her seferinde bir bahane ile işlem oluşturma muhabbetiyle olayı kapatıyorlar. İstediğin kadar sert çık fark etmiyor. Daha önce taşındığımda superonline 1 günde kurmuştu interneti.
Bu durumda bu taahhütü iptal etme gibi bir şansımız olmuyor mu? 48 saat süre vermişlerdi taşıma işlemi için dediğim gibi 2. haftasına girmek üzereyiz. Ek paket yapmaktan faturam 250 lirayı geçti(2 kişi evden çalışıyoruz) ve iş için yapmak zorunda kaldım. Başka bir çözümde bugün gelecekler, yarın gelecekler diye bulmadığım için telefon üzerinden yapılan paketlerle devam etmek zorunda kaldık.
-
Üyelik
27.08.2011
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Bilgi İşlem
-
Konum
Çanakkale
-
Ad Soyad
B** Ö**
-
Mesajlar
1916
-
Beğeniler
496 / 496
-
Ticaret
20, (%100)
******* için hizmet sağlayamadıkları gerekçesi ile fax olarak dilekçe gönderip, hiçbir ücret ödemeden sözleşmemin feshini arz ederim şeklinde bir yazı yazarak iptal ettirmiştim. Tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. Yardımcı olacaklardır. Ücretsiz avukatları var.
Hemenjet - Market Alışverişin Jet Hızında Kapıda (hemenjet.com)
cthax
@emileyt.vanlife
Kullanıcı
-
Üyelik
18.11.2014
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
Çağrı merkezi görevlisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
C** K**
-
Mesajlar
3488
-
Beğeniler
1222 / 1221
-
Ticaret
130, (%100)
14 gün içinde herşeyi iade ve iptal edebilirsiniz