wmaraci reklam

Forumda biraz daha nezaket göstersek

11 Mesajlar 1.947 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

robertokim robertokim Vunu Web - Site Yapımı Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Web Tasarım - Site Yapımı
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 450
  • Beğeniler 36 / 111
  • Ticaret 8, (%100)
Merhaba arkadaşlar,
Forumda wordpress hizmeti veriyorum. Fiyat sormak, danışmak fikir almak için yazanlar oluyor. Özenle cevaplamaya gayret ediyorum.
Genelde fiyat soranlara dönüş yaptığımda bazı arkadaşlar ne olumlu ne olumsuz cevap vermiyor. Yani anlamıyorum bu konuyu. Fiyat pahalı geldi veya vaz geçtim gibi cevap vermek çok mu zor? Eminim çoğu kişi muzdariptir.
Bu konularda biraz daha ince davranmanın kimseye zararı olmaz. Biraz nezaket gösterelim birbirimize.

Herkese iyi forumlar
Karikaturname benruya webloggi

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

webloggi webloggi WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 16.11.2018
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Web & Medya
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad T** H**
  • Mesajlar 2165
  • Beğeniler 925 / 926
  • Ticaret 12, (%100)
Bir kaç gün önce bir iş için özel mesaj aldım. Mesajda wordpress ile alakalı bir sorun yaşadığını bu sorun için fiyat vermemi istiyordu. Kendisine işi almak istemediğimi ama sorunu incelemek istediğimi söyledim. Sonra sorunu detaylandırdık, neyin neyden kaynaklandigini tespit ettik. Epeyde bir vakit ayırıp uzun uzun neyi ne yapması gerektiğini anlattım. Sonra ne mi oldu? Cevap bile vermedi.

Keşke ücret isteseydim 😊
robertokim athirsizi

kişi bu mesajı beğendi.

aztekiando aztekiando noktalivirgul.net Kullanıcı
  • Üyelik 04.09.2019
  • Yaş/Cinsiyet 19 / E
  • Meslek Yazılım
  • Konum Elazığ
  • Ad Soyad A** A**
  • Mesajlar 88
  • Beğeniler 17 / 16
  • Ticaret 1, (%100)
Aynen Katılıyorum
robertokim

kişi bu mesajı beğendi.

robertokim robertokim Vunu Web - Site Yapımı Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Web Tasarım - Site Yapımı
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 450
  • Beğeniler 36 / 111
  • Ticaret 8, (%100)

tolhur adlı üyeden alıntı

Bir kaç gün önce bir iş için özel mesaj aldım. Mesajda wordpress ile alakalı bir sorun yaşadığını bu sorun için fiyat vermemi istiyordu. Kendisine işi almak istemediğimi ama sorunu incelemek istediğimi söyledim. Sonra sorunu detaylandırdık, neyin neyden kaynaklandigini tespit ettik. Epeyde bir vakit ayırıp uzun uzun neyi ne yapması gerektiğini anlattım. Sonra ne mi oldu? Cevap bile vermedi.

Keşke ücret isteseydim 😊


Hocam aynen böyle oluyor. Uzun uzun anlatıyorum. Örnekler veriyorum. Detaylı detaylı konuşuyoruz. Birden yanıt vermeyi kesiyor. Anlamış değilim sebebini yani
 

 

wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 53 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4766
  • Beğeniler 3155 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)
Bir beleşçi insan var, bir de nezaket yoksunu insan var.

Maalesef iki türü de beni bulmuştur hep.

İnanın son 1 ayda 4 kişiyi engelledim.

Yahu konu açıyor konuya kimse yazmadı diye bana özelden geliyor, yardım ediyorum zamanımı harcayıp ve az sürmüyor. Zaten kısa bir iş olsa bana neden gelsin ki :)

Sonra bir teşekkür etmeye bile tenezzül etmiyor arkadaş :)

Bu yüzden eskisi gibi yorum yazmıyorum artık konulara. Google amcadan yardım alsınlar bir şekilde.

Bir de bu vesile ile bir hususu bildirmek istiyorum müsadenizle:

Whatsapp ve tel numaramı isteyen oluyor ancak ne arayan var ne de whatsapp dan ekleyen. Eğer bir gün ters bir durum yaşarsam benden numaramı isteyen herkesi liste halinde savcılığa vereceğimi buradan beyan ediyorum.

Bundan böyle de ben numaramı önceden vermeyeceğim, karar aldım. Müşteri adayı iletecek numarasını. Hizmet veren arkadaşlara da bu şekilde yapmalarını tavsiye ederim.

Yahu konuya yazıyor veya özel mesaj ile iletişim pm lütfen diye.. Özel mesaj ile numaramı iletiyorum, en ufak bir dönüş yok. Hiç art niyetli olunmasa bile maalesef tüm numaramı isteyenlerin listesini hazırladım bile. Uğraşsınlar ifadelerle, hiç umurumda değil.

İnsan az düşünmeli, az empati yapmalı.
webloggi dokuzcuk

kişi bu mesajı beğendi.

robertokim robertokim Vunu Web - Site Yapımı Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Web Tasarım - Site Yapımı
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 450
  • Beğeniler 36 / 111
  • Ticaret 8, (%100)

yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Bir beleşçi insan var, bir de nezaket yoksunu insan var.

Maalesef iki türü de beni bulmuştur hep.

İnanın son 1 ayda 4 kişiyi engelledim.

Yahu konu açıyor konuya kimse yazmadı diye bana özelden geliyor, yardım ediyorum zamanımı harcayıp ve az sürmüyor. Zaten kısa bir iş olsa bana neden gelsin ki :)

Sonra bir teşekkür etmeye bile tenezzül etmiyor arkadaş :)

Bu yüzden eskisi gibi yorum yazmıyorum artık konulara. Google amcadan yardım alsınlar bir şekilde.

Bir de bu vesile ile bir hususu bildirmek istiyorum müsadenizle:

Whatsapp ve tel numaramı isteyen oluyor ancak ne arayan var ne de whatsapp dan ekleyen. Eğer bir gün ters bir durum yaşarsam benden numaramı isteyen herkesi liste halinde savcılığa vereceğimi buradan beyan ediyorum.

Bundan böyle de ben numaramı önceden vermeyeceğim, karar aldım. Müşteri adayı iletecek numarasını. Hizmet veren arkadaşlara da bu şekilde yapmalarını tavsiye ederim.

Yahu konuya yazıyor veya özel mesaj ile iletişim pm lütfen diye.. Özel mesaj ile numaramı iletiyorum, en ufak bir dönüş yok. Hiç art niyetli olunmasa bile maalesef tüm numaramı isteyenlerin listesini hazırladım bile. Uğraşsınlar ifadelerle, hiç umurumda değil.

İnsan az düşünmeli, az empati yapmalı.


Hocam maalesef dediğiniz gibi numara konusu da başlı başına büyük bir dert.
 

 

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 53 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4766
  • Beğeniler 3155 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)

robertokim adlı üyeden alıntı

Hocam maalesef dediğiniz gibi numara konusu da başlı başına büyük bir dert.


Bir insan telefon numarası ile her şeyi yapabilir art niyetli olduktan sonra.

Yıllar öncesinde benim üzerime Turkcell de bir bayi 19 hat açmış. Bir hat dağda görünüyordu. Düşünün durumu. 19 hat için ayrı ayrı dava açmak zorunda kaldık. Hepsinde akladık kendimizi.

Hukuktan anlamasak çok zor durumlar yaşayabilirdik.

Buna rağmen hadi diyorum işini yaptırmak için numaramı istiyor vereyim yani numaramı. Ama aramıyor :) Ben de listeye ekliyorum maalesef.

Bırakın müşteri iletsin numarasını..
sworks

kişi bu mesajı beğendi.

sworks sworks WordPress Kullanıcı
  • Üyelik 28.02.2018
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Freelancer
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 3292
  • Beğeniler 1797 / 1799
  • Ticaret 20, (%100)
Söylenenlerde haklısınız fakat bu çözülebilecek-düzeltilebilecek bir durum değil ne yazıkki. Bu yıla kadar öğrenemedilerse artık öğrenemezler zaten.

O yüzden bireysel çalışılsa bile kurumsal hareket edilmesi taraftarıyım. Soru soranlara önceden hazırlanmış hizmet şablonu kopyala yapıştır şeklinde sunulursa satıcı açısından fazla vakit kaybı oluşmaz. İşin sınırları da bu şablonun içerisinde net bir şekilde iletilmeli. Sonrasında dönüş yapıp yapmamasını umursamazsınız zaten. Veya istisnai durumlar hariç cep telefonu/whatsapp paylaşılmasına gerek görmüyorum.

Çünkü öbür türlü işin sonu gelmiyor. Bir iş yapılacakken üç işe çıkıyor veya tek bir iş üzerinde gereğinden fazla vakit harcanmış oluyor.

Tabii bireysel olup da kurumsal hareket etmek demek herkese aynı yaklaşımı sunmak anlamına gelmez. Karşı tarafın üslubuna ve yaklaşımına göre daha ılımlı bir yaklaşım sunulabilir. Öyle kişilere bir hizmet sunulacakken fazladan memnuniyet için iki hizmet sunulur. :)

Örneğin yabancı bir müşteri ile geçmişte çalışmalar yaptık. Aldığı hizmetten sonra en doğal hakkı olan desteği isterken defalarca teşekkür ediyor. Sonrasında projesini ve üslubunu takdir ettiğim için ben de fazladan ücretsiz danışmanlık, optimizasyon hizmeti veriyorum kendisine, tamamen içimden gelerek. Ücretsiz hizmetlerden sonra adam sırf teşekkür sunabilmek için bayrak resmi bile atar oldu. :)



Böyle olunca satıcının da üslubu ister istemez değişiyor dediğim gibi. :)

Bilgi aldıktan sonra nezaket gösterilip gösterilmemesine bir şey diyemem ama çok sinir bozucu olarak gördüğüm durum şu; forumda yardım konusu açtıklarında yeterli sayıda bilgi yazılmaması.

Yardım istemek için açılan konu başlığında "50x Hatası Aldım" yazıyor, mesajda da aynısı yazıyor. Haliyle siz ÜCRETSİZ YARDIM edebilmek için sorunu yaşayan kişiden daha istekli olmanız ve ondan daha çok efor sarf etmeniz lazım. Hata nasıl geldi, En son hangi işlem yapıldı, Kendi kendine mi oldu, hangi çözümleri uyguladın denedin vs. bunları sormak zorunda kalıyor insan yardım edecekse. Ya da hiç uğraşmamayı seçiyor. :)
yilmaz70 webloggi

kişi bu mesajı beğendi.

robertokim robertokim Vunu Web - Site Yapımı Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Web Tasarım - Site Yapımı
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 450
  • Beğeniler 36 / 111
  • Ticaret 8, (%100)

yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Bir beleşçi insan var, bir de nezaket yoksunu insan var.

Maalesef iki türü de beni bulmuştur hep.

İnanın son 1 ayda 4 kişiyi engelledim.

Yahu konu açıyor konuya kimse yazmadı diye bana özelden geliyor, yardım ediyorum zamanımı harcayıp ve az sürmüyor. Zaten kısa bir iş olsa bana neden gelsin ki :)

Sonra bir teşekkür etmeye bile tenezzül etmiyor arkadaş :)

Bu yüzden eskisi gibi yorum yazmıyorum artık konulara. Google amcadan yardım alsınlar bir şekilde.

Bir de bu vesile ile bir hususu bildirmek istiyorum müsadenizle:

Whatsapp ve tel numaramı isteyen oluyor ancak ne arayan var ne de whatsapp dan ekleyen. Eğer bir gün ters bir durum yaşarsam benden numaramı isteyen herkesi liste halinde savcılığa vereceğimi buradan beyan ediyorum.

Bundan böyle de ben numaramı önceden vermeyeceğim, karar aldım. Müşteri adayı iletecek numarasını. Hizmet veren arkadaşlara da bu şekilde yapmalarını tavsiye ederim.

Yahu konuya yazıyor veya özel mesaj ile iletişim pm lütfen diye.. Özel mesaj ile numaramı iletiyorum, en ufak bir dönüş yok. Hiç art niyetli olunmasa bile maalesef tüm numaramı isteyenlerin listesini hazırladım bile. Uğraşsınlar ifadelerle, hiç umurumda değil.

İnsan az düşünmeli, az empati yapmalı.


yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Bir insan telefon numarası ile her şeyi yapabilir art niyetli olduktan sonra.

Yıllar öncesinde benim üzerime Turkcell de bir bayi 19 hat açmış. Bir hat dağda görünüyordu. Düşünün durumu. 19 hat için ayrı ayrı dava açmak zorunda kaldık. Hepsinde akladık kendimizi.

Hukuktan anlamasak çok zor durumlar yaşayabilirdik.

Buna rağmen hadi diyorum işini yaptırmak için numaramı istiyor vereyim yani numaramı. Ama aramıyor :) Ben de listeye ekliyorum maalesef.

Bırakın müşteri iletsin numarasını..


Geçmiş olsun hocam. Çok büyük sıkıntıları atlatmışsınız. Daha kötüsü olabilirdi yani
yilmaz70

kişi bu mesajı beğendi.

robertokim robertokim Vunu Web - Site Yapımı Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Web Tasarım - Site Yapımı
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 450
  • Beğeniler 36 / 111
  • Ticaret 8, (%100)

sworks adlı üyeden alıntı

Söylenenlerde haklısınız fakat bu çözülebilecek-düzeltilebilecek bir durum değil ne yazıkki. Bu yıla kadar öğrenemedilerse artık öğrenemezler zaten.

O yüzden bireysel çalışılsa bile kurumsal hareket edilmesi taraftarıyım. Soru soranlara önceden hazırlanmış hizmet şablonu kopyala yapıştır şeklinde sunulursa satıcı açısından fazla vakit kaybı oluşmaz. İşin sınırları da bu şablonun içerisinde net bir şekilde iletilmeli. Sonrasında dönüş yapıp yapmamasını umursamazsınız zaten. Veya istisnai durumlar hariç cep telefonu/whatsapp paylaşılmasına gerek görmüyorum.

Çünkü öbür türlü işin sonu gelmiyor. Bir iş yapılacakken üç işe çıkıyor veya tek bir iş üzerinde gereğinden fazla vakit harcanmış oluyor.

Tabii bireysel olup da kurumsal hareket etmek demek herkese aynı yaklaşımı sunmak anlamına gelmez. Karşı tarafın üslubuna ve yaklaşımına göre daha ılımlı bir yaklaşım sunulabilir. Öyle kişilere bir hizmet sunulacakken fazladan memnuniyet için iki hizmet sunulur. :)

Örneğin yabancı bir müşteri ile geçmişte çalışmalar yaptık. Aldığı hizmetten sonra en doğal hakkı olan desteği isterken defalarca teşekkür ediyor. Sonrasında projesini ve üslubunu takdir ettiğim için ben de fazladan ücretsiz danışmanlık, optimizasyon hizmeti veriyorum kendisine, tamamen içimden gelerek. Ücretsiz hizmetlerden sonra adam sırf teşekkür sunabilmek için bayrak resmi bile atar oldu. :)



Böyle olunca satıcının da üslubu ister istemez değişiyor dediğim gibi. :)

Bilgi aldıktan sonra nezaket gösterilip gösterilmemesine bir şey diyemem ama çok sinir bozucu olarak gördüğüm durum şu; forumda yardım konusu açtıklarında yeterli sayıda bilgi yazılmaması.

Yardım istemek için açılan konu başlığında "50x Hatası Aldım" yazıyor, mesajda da aynısı yazıyor. Haliyle siz ÜCRETSİZ YARDIM edebilmek için sorunu yaşayan kişiden daha istekli olmanız ve ondan daha çok efor sarf etmeniz lazım. Hata nasıl geldi, En son hangi işlem yapıldı, Kendi kendine mi oldu, hangi çözümleri uyguladın denedin vs. bunları sormak zorunda kalıyor insan yardım edecekse. Ya da hiç uğraşmamayı seçiyor. :)


Hocam dediklerinizin hepsine katılıyorum. Ama malasef bazı insanlara bazı şeyleri söylemek lazım. Içinden belki bir insanlık gelir.

Yardım konularıda dediğiniz gibi hocam. Yani ben bir konu açarken çok düşünüyorum. Özet bir mesaj yazıyorum. Sonra biraz daha detaylı ayrı bir paragraf yazıyorum. Şu konuyu açmadan önce bile 3 4 gündür kafamda tasarladım hocam. Bunlar çok büyük bir iş değil. Herkesten aynısını bekliyorum ama nafile
sworks

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al