wmaraci reklam

Türk Telekom Faturamın İki Defa Ödenmiş Olması - Nasıl Bir Yol İzlemeliyim

15 Mesajlar 1.794 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

furkannn furkannn IGBayim.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 51 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** O**
  • Mesajlar 261
  • Beğeniler 47 / 78
  • Ticaret 7, (%100)
Merhabalar,
09.03.2019 tarihinde Türk *******'un Online İşlemler uygulaması üzerinden XX.TL tutarındaki faturamı ödeme çalıştım. Kart bilgilerini girip banka tarafından bana gönderilen şifreyi girdikten sonra "Ödeme Başarısız" diye bir uyarı aldım. Sonrasında aynı işlemleri internetten kaynaklı bir sıkıntı olmuştur diye tekrar denedim. Yine aynı hata mesajını aldım.

Ziraat Bankası uygulamasından bakiye mi kontrol ettiğimde XXTL'nin benden 2 defa alınmış olduğunu gördüm. Üstelik faturam hala ödenmemiş gözüküyor! Türk ******* müşteri hizmetlerini aradım. Dekontu Mail göndermem gerektiğini söylediler. Banka kartımın avans bakiyesinden ödeme yaptığım için dekont alamadım. Uygulama üzerinden ekran görüntülerini mail olarak 09.03.2019 tarihinde gönderdim. Beni arayarak bununla işlem yapamayacaklarını dekont gerektiğini 10.03.2019 tarihinde söylediler.

Sonrasında, Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri ile görüştüm tarafıma e-dekont gönderdiler. Bu e-dekontu tekrar Türk *******a gönderdim. Bana 11.03.2019 tarihinde mail olarak "biz gereken cevabı 15 Temmuz'da verdik" gibisinden 10.03.2019 tarihinde dönüş yapılmıştır dediler.

Dedim herhalde e-dekont kabul edilmiyor, 12.03.2019 tarihinde Banka Şubesine giderek durumu izah ettim. Avans bakiyeden çekildiği için, işlem numarası oluşmamış dekont veremiyoruz dedi. Bunun üzerine Şube Müdürü bana işlemin gerçekleştirildiğine dair tarafından imzalanan ve kaşelenen belgeyi verdi. 12.03.2019 tarihinde Türk *******a mail attım bu belgeleri. Ne bir cevap var ne bir geri dönüş.

En son bu maili gönderdim;

Sayın Türk ******* Müşteri Hizmetleri Yetkilisi,
09 Mart 2019 tarihinde, tarafınıza hem e-mail hem de telefon ile bildirmiş olduğum sorunuma tarafınızdan herhangi bir çözüm getirilememiştir.

Sorun: 09 Mart 2019 Saat 12:04 ve 09 Mart 2019 Saat 12:05 'de TC. Ziraat Bankası Banka Kartı ile yaptığım ödeminin sisteminizde ödenmemiş olarak gözükmesi ancak banka hesabımdan xx TL tutarındaki ücretin iki defa çekilmesinden kaynaklıdır.

Tarafınıza, uygulama üzerindeki ekran görüntüsünü, T.C Ziraat Bankası Mobil Bankacılık Hizmetleri Yetkilisi tarafından gönderilen e-dekontu ilettim. Herhangi bir çözüm işleminde bulunmadınız. Şimdi de T.C Ziraat Bankası A.Ş/xx Mahallesi, xx Bulvarı No:x xx XX-XXX Ticaret Sicil No:XX, banka yetkilisi tarafından alınan İmzalı ve Kaşeli belgeyi iletiyorum. xx TL tutarındaki faturamın ödenmiş ve 2. defa tarafımdan tahsis edilen xx TL tutarındaki meblanın hesabıma kesintisiz olarak geri ödenmesini talep ediyorum.

Herhangi bir çözümün kısa sürede uygulanmadığı durumda, avukatımla beraber Yerel Tüketici Hakem Heyeti'ne ve Yerel Mahkemeye başvuracağımızı tarafınıza bildirir, iyi çalışmalar dilerim. Ödemenin kanıtı ile ilgili belgeler eklerdedir.

Mahkemeye Sunulacak Delil Niteliği Taşıyan Belgeler;

- T.C Ziraat Bankası Online Uygulaması üzerinden alınmış ekran görüntüsü.
- T.C Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Yetkilisi tarafından alınmış e-dekont.
- T.C Ziraat Bankası Banka Yetkilisi tarafından alınmış imzalı ve kaşeli belge.
- Tarafınıza iletmiş olduğum e-mail mesajları.


Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim. Dava açmalı mıyım? Meblağ 2 haneli olduğu için masraflarım çok daha fazla mı olur? Beklemeli miyim? Ne yapmalıyım. Bu arada az önce fatura ödenmediği için hattınız kullanıma kapatılacaktır. Diye SMS aldım.
 

 

wmaraci
reklam

conference conference Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 10.01.2019
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek İt
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** S**
  • Mesajlar 290
  • Beğeniler 33 / 138
  • Ticaret 0, (%0)
Dekont alabilirsin hocam bi problem olmaması gerekmekte
furkannn

kişi bu mesajı beğendi.

furkannn furkannn IGBayim.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 51 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** O**
  • Mesajlar 261
  • Beğeniler 47 / 78
  • Ticaret 7, (%100)
Hocam, konuyu tam okumadınız galiba. Uygulama üzerinden dekont alamıyorum. İnternet sitesi üzerinden alamıyorum. Normalde dekont alınıyor evet ancak kartımın extra bakiyesinden ödeme yaptığım için dekont vermiyor. Hadi diyelim ben alamadım, banka şubesindeki bankacı, bankanın şube müdürü bana dekont veremediler. Onun yerine Şube Müdürü bana imzaladığı ve kaşelediği işlemin detaylarını yazan belgeyi verdi. Onu gönderdim.

conference adlı üyeden alıntı

Dekont alabilirsin hocam bi problem olmaması gerekmekte
 

 

hkccrn hkccrn Nope Kullanıcı
  • Üyelik 11.06.2018
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Memur
  • Konum Hakkari
  • Ad Soyad H** K**
  • Mesajlar 1526
  • Beğeniler 1318 / 738
  • Ticaret 35, (%100)
Harcamaya itiraz ettiniz mi bankada?
furkannn

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

furkannn furkannn IGBayim.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 51 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** O**
  • Mesajlar 261
  • Beğeniler 47 / 78
  • Ticaret 7, (%100)
Hocam, banka yetkilisi işlem sırasında bir hata olmadığını gönderilen hesabı, şubeyi, provizyon kodunu, RRN numarasını verdi. Sorunun Türk ******* ile alakalı olduğunu söyledi.

hkccrn adlı üyeden alıntı

Harcamaya itiraz ettiniz mi bankada?
 

 

hkccrn hkccrn Nope Kullanıcı
  • Üyelik 11.06.2018
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Memur
  • Konum Hakkari
  • Ad Soyad H** K**
  • Mesajlar 1526
  • Beğeniler 1318 / 738
  • Ticaret 35, (%100)
Hocam bankaya resmi olarak itiraz edin harcama bilgim dahilinde olmamistir diye. Ona dönüş yapilmazsa Twitter dan hem Türk ******* hem de bankayı etiketleyerek sorununuzu özetle açıklayan twitler atın. Böyle daha çabuk dönüyorlar rezil olmamak adına. O da sorun olursa tüketici hakem heyetine başvurun.
furkannn

kişi bu mesajı beğendi.

onurkaplan onurkaplan Bilgi Paylaştıkça Çoğalır Kullanıcı
  • Üyelik 18.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Senior Email Marketing Special
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 2209
  • Beğeniler 100 / 548
  • Ticaret 4, (%100)
Sorun çıkmayacaktır.

************ büyük ihtimal paranızı iade etmeyecek bakiye olarak hesabınıza ekleyecektir.
furkannn

kişi bu mesajı beğendi.

furkannn furkannn IGBayim.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 51 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** O**
  • Mesajlar 261
  • Beğeniler 47 / 78
  • Ticaret 7, (%100)

onurkaplan adlı üyeden alıntı

Sorun çıkmayacaktır.

************ büyük ihtimal paranızı iade etmeyecek bakiye olarak hesabınıza ekleyecektir.


2 gün sonra hattım kullanıma kapatılacak. 3. defa faturayı ödemeli miyim? :confused:
 

 

onurkaplan onurkaplan Bilgi Paylaştıkça Çoğalır Kullanıcı
  • Üyelik 18.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Senior Email Marketing Special
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 2209
  • Beğeniler 100 / 548
  • Ticaret 4, (%100)

furkannn adlı üyeden alıntı

2 gün sonra hattım kullanıma kapatılacak. 3. defa faturayı ödemeli miyim? :confused:


Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk ******* kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.
furkannn

kişi bu mesajı beğendi.

furkannn furkannn IGBayim.com Kullanıcı
  • Üyelik 22.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 51 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** O**
  • Mesajlar 261
  • Beğeniler 47 / 78
  • Ticaret 7, (%100)
Yıllardan beri Türk ******* servislerini ben de kullanıyorum. Sadece mobil değil diğer hizmetlerini de. Ancak şuan iş cidden çığırdan çıkmış durumda. Müşteri hizmetlerini yeniden aradım, göndermiş olduğunuz son mail gözükmemektedir diyorlar. Farklı 2 mail adresinden göndermeme rağmen. Türk ******* Online İşlemler uygulamasını dün geceden beri giriş yapamıyorum. Sürekli hatalı bilgiler girdiniz diye uyarı alıyorum. Şifre mi her seferinde yeniliyorum ancak bilgilerim yine hatalı. Bilemiyorum, bakalım 2-3 günlük bekleme süresinden sonra önce bankaya sonra çözüm bulamamam durumunda mahkemeye taşımayı düşünüyorum.

onurkaplan adlı üyeden alıntı

Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk ******* kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al