Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!



Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Konu Dışı

Türk Telekom Faturamın İki Defa Ödenmiş Olması - Nasıl Bir Yol İzlemeliyim

  #1  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:41
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Fu... Om...
Mesajlar: 242
Beğeniler: 68 / 39
Ticaret: 5, 100%
Merhabalar,
09.03.2019 tarihinde Türk Telekom'un Online İşlemler uygulaması üzerinden XX.TL tutarındaki faturamı ödeme çalıştım. Kart bilgilerini girip banka tarafından bana gönderilen şifreyi girdikten sonra "Ödeme Başarısız" diye bir uyarı aldım. Sonrasında aynı işlemleri internetten kaynaklı bir sıkıntı olmuştur diye tekrar denedim. Yine aynı hata mesajını aldım.

Ziraat Bankası uygulamasından bakiye mi kontrol ettiğimde XXTL'nin benden 2 defa alınmış olduğunu gördüm. Üstelik faturam hala ödenmemiş gözüküyor! Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Dekontu Mail göndermem gerektiğini söylediler. Banka kartımın avans bakiyesinden ödeme yaptığım için dekont alamadım. Uygulama üzerinden ekran görüntülerini mail olarak 09.03.2019 tarihinde gönderdim. Beni arayarak bununla işlem yapamayacaklarını dekont gerektiğini 10.03.2019 tarihinde söylediler.

Sonrasında, Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri ile görüştüm tarafıma e-dekont gönderdiler. Bu e-dekontu tekrar Türk Telekoma gönderdim. Bana 11.03.2019 tarihinde mail olarak "biz gereken cevabı 15 Temmuz'da verdik" gibisinden 10.03.2019 tarihinde dönüş yapılmıştır dediler.

Dedim herhalde e-dekont kabul edilmiyor, 12.03.2019 tarihinde Banka Şubesine giderek durumu izah ettim. Avans bakiyeden çekildiği için, işlem numarası oluşmamış dekont veremiyoruz dedi. Bunun üzerine Şube Müdürü bana işlemin gerçekleştirildiğine dair tarafından imzalanan ve kaşelenen belgeyi verdi. 12.03.2019 tarihinde Türk Telekoma mail attım bu belgeleri. Ne bir cevap var ne bir geri dönüş.

En son bu maili gönderdim;

Alıntı:
Sayın Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Yetkilisi,
09 Mart 2019 tarihinde, tarafınıza hem e-mail hem de telefon ile bildirmiş olduğum sorunuma tarafınızdan herhangi bir çözüm getirilememiştir.

Sorun: 09 Mart 2019 Saat 12:04 ve 09 Mart 2019 Saat 12:05 'de TC. Ziraat Bankası Banka Kartı ile yaptığım ödeminin sisteminizde ödenmemiş olarak gözükmesi ancak banka hesabımdan xx TL tutarındaki ücretin iki defa çekilmesinden kaynaklıdır.

Tarafınıza, uygulama üzerindeki ekran görüntüsünü, T.C Ziraat Bankası Mobil Bankacılık Hizmetleri Yetkilisi tarafından gönderilen e-dekontu ilettim. Herhangi bir çözüm işleminde bulunmadınız. Şimdi de T.C Ziraat Bankası A.Ş/xx Mahallesi, xx Bulvarı No:x xx XX-XXX Ticaret Sicil No:XX, banka yetkilisi tarafından alınan İmzalı ve Kaşeli belgeyi iletiyorum. xx TL tutarındaki faturamın ödenmiş ve 2. defa tarafımdan tahsis edilen xx TL tutarındaki meblanın hesabıma kesintisiz olarak geri ödenmesini talep ediyorum.

Herhangi bir çözümün kısa sürede uygulanmadığı durumda, avukatımla beraber Yerel Tüketici Hakem Heyeti'ne ve Yerel Mahkemeye başvuracağımızı tarafınıza bildirir, iyi çalışmalar dilerim. Ödemenin kanıtı ile ilgili belgeler eklerdedir.

Mahkemeye Sunulacak Delil Niteliği Taşıyan Belgeler;

- T.C Ziraat Bankası Online Uygulaması üzerinden alınmış ekran görüntüsü.
- T.C Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Yetkilisi tarafından alınmış e-dekont.
- T.C Ziraat Bankası Banka Yetkilisi tarafından alınmış imzalı ve kaşeli belge.
- Tarafınıza iletmiş olduğum e-mail mesajları.
Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim. Dava açmalı mıyım? Meblağ 2 haneli olduğu için masraflarım çok daha fazla mı olur? Beklemeli miyim? Ne yapmalıyım. Bu arada az önce fatura ödenmediği için hattınız kullanıma kapatılacaktır. Diye SMS aldım.
  #2  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:46
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 10 Ocak 2019
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: İt
Ad, Soyad: Ta... So...
Mesajlar: 305
Beğeniler: 134 / 33
Ticaret: 0, 0%
Dekont alabilirsin hocam bi problem olmaması gerekmekte
furkannn bunu beğendi.
  #3  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:48
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Fu... Om...
Mesajlar: 242
Beğeniler: 68 / 39
Ticaret: 5, 100%
Hocam, konuyu tam okumadınız galiba. Uygulama üzerinden dekont alamıyorum. İnternet sitesi üzerinden alamıyorum. Normalde dekont alınıyor evet ancak kartımın extra bakiyesinden ödeme yaptığım için dekont vermiyor. Hadi diyelim ben alamadım, banka şubesindeki bankacı, bankanın şube müdürü bana dekont veremediler. Onun yerine Şube Müdürü bana imzaladığı ve kaşelediği işlemin detaylarını yazan belgeyi verdi. Onu gönderdim.
Alıntı:
conference Adlı Üyeden Alıntı
Dekont alabilirsin hocam bi problem olmaması gerekmekte
  #4  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:51
hkccrn Adlı Üyenin Avatarı
www.siyasi.co
 
Üyelik Tarihi: 11 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 31 / Erkek
Meslek: Memur
Konum: Hakkari
Ad, Soyad: Hi... Ko...
Mesajlar: 1.568
Beğeniler: 737 / 1327
Ticaret: 33, 100%
Harcamaya itiraz ettiniz mi bankada?
furkannn bunu beğendi.
  #5  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:53
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Fu... Om...
Mesajlar: 242
Beğeniler: 68 / 39
Ticaret: 5, 100%
Hocam, banka yetkilisi işlem sırasında bir hata olmadığını gönderilen hesabı, şubeyi, provizyon kodunu, RRN numarasını verdi. Sorunun Türk Telekom ile alakalı olduğunu söyledi.
Alıntı:
hkccrn Adlı Üyeden Alıntı
Harcamaya itiraz ettiniz mi bankada?
  #6  
Okunmamış 14 Mart 2019, 15:59
hkccrn Adlı Üyenin Avatarı
www.siyasi.co
 
Üyelik Tarihi: 11 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 31 / Erkek
Meslek: Memur
Konum: Hakkari
Ad, Soyad: Hi... Ko...
Mesajlar: 1.568
Beğeniler: 737 / 1327
Ticaret: 33, 100%
Hocam bankaya resmi olarak itiraz edin harcama bilgim dahilinde olmamistir diye. Ona dönüş yapilmazsa Twitter dan hem Türk Telekom hem de bankayı etiketleyerek sorununuzu özetle açıklayan twitler atın. Böyle daha çabuk dönüyorlar rezil olmamak adına. O da sorun olursa tüketici hakem heyetine başvurun.
furkannn bunu beğendi.
Konu hkccrn tarafından (14 Mart 2019, 16:01 ) değiştirilmiştir.
  #7  
Okunmamış 14 Mart 2019, 16:13
Avatar Seçilmemiş
Bilgi Paylaştıkça Çoğalır
 
Üyelik Tarihi: 18 Haziran 2015
Yaş / Cinsiyet: 32 / Erkek
Ad, Soyad: On... Ka...
Mesajlar: 2.187
Beğeniler: 541 / 101
Ticaret: 4, 100%
Sorun çıkmayacaktır.

Türktelekom büyük ihtimal paranızı iade etmeyecek bakiye olarak hesabınıza ekleyecektir.
furkannn bunu beğendi.
  #8  
Okunmamış 14 Mart 2019, 16:15
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Fu... Om...
Mesajlar: 242
Beğeniler: 68 / 39
Ticaret: 5, 100%
Alıntı:
onurkaplan Adlı Üyeden Alıntı
Sorun çıkmayacaktır.

Türktelekom büyük ihtimal paranızı iade etmeyecek bakiye olarak hesabınıza ekleyecektir.
2 gün sonra hattım kullanıma kapatılacak. 3. defa faturayı ödemeli miyim?
  #9  
Okunmamış 14 Mart 2019, 16:18
Avatar Seçilmemiş
Bilgi Paylaştıkça Çoğalır
 
Üyelik Tarihi: 18 Haziran 2015
Yaş / Cinsiyet: 32 / Erkek
Ad, Soyad: On... Ka...
Mesajlar: 2.187
Beğeniler: 541 / 101
Ticaret: 4, 100%
Alıntı:
furkannn Adlı Üyeden Alıntı
2 gün sonra hattım kullanıma kapatılacak. 3. defa faturayı ödemeli miyim?
Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk Telekom kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.
furkannn bunu beğendi.
  #10  
Okunmamış 14 Mart 2019, 16:30
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 22 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: Fu... Om...
Mesajlar: 242
Beğeniler: 68 / 39
Ticaret: 5, 100%
Yıllardan beri Türk Telekom servislerini ben de kullanıyorum. Sadece mobil değil diğer hizmetlerini de. Ancak şuan iş cidden çığırdan çıkmış durumda. Müşteri hizmetlerini yeniden aradım, göndermiş olduğunuz son mail gözükmemektedir diyorlar. Farklı 2 mail adresinden göndermeme rağmen. Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını dün geceden beri giriş yapamıyorum. Sürekli hatalı bilgiler girdiniz diye uyarı alıyorum. Şifre mi her seferinde yeniliyorum ancak bilgilerim yine hatalı. Bilemiyorum, bakalım 2-3 günlük bekleme süresinden sonra önce bankaya sonra çözüm bulamamam durumunda mahkemeye taşımayı düşünüyorum.

Alıntı:
onurkaplan Adlı Üyeden Alıntı
Hayır ödemeyin tabii hattı kapatırsalar ve hat açma ücreti çıkarsa ödemeyeceğinizi söyleyin bankayla onların arasındaki sorun bu sistemlerine yansımama durumu

7 8 seneden beri Türk Telekom kullanırım hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım gerçekten çok garip bir durum

Edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor tüketici hakem heyetine oraya da yazabilirsiniz.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Konu Dışı


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 22:59.