Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Programlar

Libgdx ile Mermi Atma Mantığı

  #1  
Okunmamış 04 Aralık 2018, 19:30
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 16 Mart 2014
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Yazılımcı
Konum: Ankara
Ad, Soyad: At... Çe...
Mesajlar: 388
Beğeniler: 37 / 69
Ticaret: 4, 100%
Selam arkadaşlar,

Libgdx ile 2D oyun oluşturmaya çalışıyorum ve bir karakter oluşturdum, karakter engellere ateş edecek ve merminin değdiği engel parçalanacak bu sistemi nasıl oluşturabilirim yardımcı olabilir misiniz, anlayamadım mantığını.

İyi akşamlar diliyorum.
  #2  
Okunmamış 04 Aralık 2018, 20:17
Avatar Seçilmemiş
Kimlik Onayı Bekliyor
 
Üyelik Tarihi: 19 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 22 / Erkek
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Ha... Ün...
Mesajlar: 678
Beğeniler: 275 / 80
Ticaret: 0, 0%
Mantık olarak, kurşuna değil engele kod yazmalısın. Mesela engel x olsun kurşun y.

X Kodları : y cismi çarpınca parçala animasyonu çalışsın gibisinden
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Programlar


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 05:22.