wmaraci reklam

Libgdx ile Mermi Atma Mantığı

2 Mesajlar 661 Okunma
wmaraci reklam

ExelDragon ExelDragon WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 16.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Yazılımcı
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 388
  • Beğeniler 73 / 38
  • Ticaret 4, (%100)
Selam arkadaşlar,

Libgdx ile 2D oyun oluşturmaya çalışıyorum ve bir karakter oluşturdum, karakter engellere ateş edecek ve merminin değdiği engel parçalanacak bu sistemi nasıl oluşturabilirim yardımcı olabilir misiniz, anlayamadım mantığını.

İyi akşamlar diliyorum.
 

 

SMM Panel, Sosyalyuvam, Bayilik Paneli, En Uygun Panel, Takipçi Paneli
reklam

haliluunal haliluunal Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 19.06.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Ağ ve bilgisayar sistemleri yö
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad H** Ü**
  • Mesajlar 665
  • Beğeniler 80 / 270
  • Ticaret 0, (%0)
Mantık olarak, kurşuna değil engele kod yazmalısın. Mesela engel x olsun kurşun y.

X Kodları : y cismi çarpınca parçala animasyonu çalışsın gibisinden
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al