Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

1Beğeni
  • 1 Yazan Pawn

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Site Tanıtım

Omni-channel Memnuniyet Yönetim Sistemi

  #1  
Okunmamış 11 Temmuz 2019, 14:52
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 08 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 20 / Erkek
Meslek: Freelance
Ad, Soyad: Da... Ke...
Mesajlar: 6
Beğeniler: 1 / 4
Ticaret: 0, 0%
İncelediğimiz kadarıyla orta ve büyük ölçekli markaların internet üzerindeki yorumlarını takip edip yönetebileceği bir yazılım yok.

Örnek verecek olursak; 60 şubeli bir restoranın Google üzerinde birbirinden bağımsız 60 sayfası vardır. Müşterilerinizin yaptığı değerlendirmeler, ilgili şubenin sayfasında yayınlanır. Bu değerlendirmeleri yanıtlamak ve takip etmek isterseniz 60 farklı sayfayı yönetmeniz gerekir. Ayrıca Zomato, Foursquare ve Şikayetvar gibi platformları da hesaplarsak yönetmeniz gereken sayfa sayısı 181’e yükselir.

Tüm bu sayfalara gelen yorumları yanıtlamak, sınıflandırmak ve raporlamak hem vakit kaybettiren, hem de takip etmesi zor olan bir iştir.

Fead’in çözümü; Google, Zomato ve Yemeksepeti gibi platformlar üzerinde, hakkınızda yapılan tüm yorumları otomatik olarak toplayıp tek ekranda size sunmak. Tüm yorumları tek noktada hızlıca yanıtlayabilir, sınıflandırabilir ve raporlayabilirsiniz.



Fead için planladığımız özellikler şu şekilde;
  • Hazır yanıt şablonları oluşturarak değerlendirmeleri bir kaç tıklama ile hızlıca yanıtlayın. (tamamlandı)
  • “3 puan ve altı değerlendirmeler için otomatik olarak şu yanıtı gönder” şeklinde talimatlar oluşturun.
  • Yorumları sınıflandırarak detaylı raporlar oluşturun. Restoranlar için örnek verecek olursak çay ile ilgili yorumlara “Çay” etiketi oluşturabilir ve sonrasında müşterilerinizin çayınızdan memnun olup olmadığını ölçümleyebilirsiniz.

Google’daki yorumlar neden bu kadar önemli? Kabul etmeliyiz ki; Google’daki yorumlar hiç bir zaman Şikayetvar’daki yorumlar kadar değerli olmadı. Fakat Google yorumları çoğu zaman işletme açısından çok önemli görünmese de, aslında tüketiciler için çok önemli bir konumda.

Nasıl ki bir işletmeye gitmeden önce Şikayetvar’a göz atan bir tüketici kitlesi varsa, Google’a bakan bir kitle de var, hem de daha büyük. Kısaca şubelerinizin Google’daki puanları, işletmenize gelmeyi düşünen müşterilerin kararını büyük ölçüde etkiliyor.

Fead’i incelemek isterseniz https://business.fead.co sayfasına göz atabilir veya şu videoyu izleyebilirsiniz;



Yazımız veya ürünümüz hakkında bir sorunuz olursa yorum yapabilir veya hello@fead.co adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler!
  #2  
Okunmamış 11 Temmuz 2019, 15:03
Pawn Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21 Haziran 2016
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Hü... Öz...
Mesajlar: 1.439
Beğeniler: 702 / 55
Ticaret: 20, 100%
Gayet güzel bir proje olmuş. Tebrik ederim.
davutkember bunu beğendi.
Jenerik ve Projelik Domainler => http://bit.ly/2uEyNbF
"Bu dünya öyle ki karanlığı aydınlığından fazla,
Herkes daha fazla ister, azla yetinmez asla."
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Site Tanıtım


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 03:33.