Giriş Yap / Kayıt Ol
smmraja

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

erdem21 erdem21 şuan çevrimdışıdır.

WM Aracı

Ticaret Puanı

Genel Durum Son Durum
Ticaret Puanı:
Ticaret Yüzdesi:
3
100,0%
Olumlu bildirim yapan üyeler:
Olumsuz bildirim yapan üyeler:
3
0
Toplam olumlu geribildirim: 3
[erdem21] Aldığı Bütün Geribildirimleri İzle
  Son
30 Gün
Son
6 Ay
Son
12 Ay
 Olumlu 0 0 2
 Tarafsız 0 0 0
 Olumsuz 0 0 0

Hakkımda

  • erdem21 Hakkında
    Hakkımda
    Hayat Kısa Hızlı Yaşa.
    Yaşadığı Yer
    Diyarbakır
    Meslek
    WebMaster
    Cinsiyet
    Erkek
  • İmza
    Organik Hit ve Google Haritalar Pin Kodu İçin Web Sitemizi Ziyaret Edin.
    ---> HitBot.Org<---

İstatistik

Mesaj Sayısı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 25 Temmuz 2021 09:15
  • Üyelik Tarihi: 31 Ocak 2019
  • Tavsiye Puanı: 0

Arkadaşlar

Arkadaşlar: 1 : 1 Toplam: 1

Beğenilen Mesajları

57 Beğeni
  1. athirsizi
    athirsizi beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Bu oyun gerçekten bağımlılık yapar
  2. hasan34fb
    hasan34fb beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Google sellers.json Tbm Düştü
    Uyarı çıktığından beri Ben bunu eklemedim tıklarım arttı ama tbm düşük bazan yüksek😅
    Ne Zaman Beğendi: 14 Eylül 2020, 09:55
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 14 Eylül 2020, 03:54
  3. serdal2410
    serdal2410 beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : E ticaret sitesi yaptırmak istiyorum
    Adam backlink kasıyor 😉😂
    Ne Zaman Beğendi: 03 Haziran 2020, 18:39
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 01 Haziran 2020, 10:30
  4. gizlikalmis
    gizlikalmis beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Anahtar Teslim Smm Panel 10 TL den açık arttırma
    Kardeşim teklif verecemde chromede güvensiz site diyor?
    Ne Zaman Beğendi: 02 Haziran 2020, 11:36
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 31 Mayıs 2020, 23:28
  5. Giantnose
    Giantnose beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Ryzen 5 bios gelmiyor
    Ram slotunu değiştir bi
    Ne Zaman Beğendi: 02 Mayıs 2020, 09:18
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 02 Mayıs 2020, 04:27
  6. Giantnose
    Giantnose beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Ryzen 5 bios gelmiyor
    Bide 500gb psu bu kontrol et hangi marka ve model ?
    Ne Zaman Beğendi: 02 Mayıs 2020, 09:18
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 02 Mayıs 2020, 04:38
  7. serhatvan
    serhatvan beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Haber sitem hakkında görüş ve önerilerinizi söyler misiniz?
    Hayırlı olsun kardeşim eksik bişey göremedim mobildeyim pc de yine bakarım
    Ne Zaman Beğendi: 01 Mayıs 2020, 11:33
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 01 Mayıs 2020, 00:12
  8. ozkanarici1
    ozkanarici1 beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Android Uygulamanı Tanıt
    Hocam ssl sertifikası alın siteye
    Ne Zaman Beğendi: 04 Nisan 2020, 00:53
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 04 Nisan 2020, 00:51
  9. guvenmg
    guvenmg beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Adsenseye Kayıt Olamıyorum
    Team varmı pm gel bakayım
    Ne Zaman Beğendi: 06 Mart 2020, 14:12
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 06 Mart 2020, 13:28
  10. guvenmg
    guvenmg beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Adsenseye Kayıt Olamıyorum
    PC ile yapıyorsan Büyük ihtimalle banlı M7bil ile yapıyorsan normaldir oluyor bazan böyle
    Ne Zaman Beğendi: 06 Mart 2020, 09:52
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 06 Mart 2020, 09:49
  11. Hellp1est
    Hellp1est beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : İlk 5 kişiye logo
    Hellp1est arkadaşımız çok güzel bir logo hazırlayıp teslim etti ellerine sağlık arkadaşa refim başarılar dilerim 😊
    Ne Zaman Beğendi: 26 Şubat 2020, 01:38
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 25 Şubat 2020, 00:38
  12. sineer
    sineer beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : En iyi ücretsiz forum yazılımı hangisi?
    Mybb veya phpbb
    Ne Zaman Beğendi: 23 Şubat 2020, 01:48
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 23 Şubat 2020, 01:42
  13. hasan34fb
    hasan34fb beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : Organik Hit sorunu ?
    Merhabalar hocam ben bu hizmeti sağlayabilirim r10 da 100 civarı ref mevcut detaylı bilgi için pm atabilirsiniz.
    Ne Zaman Beğendi: 20 Şubat 2020, 18:22
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 16 Şubat 2020, 18:43
  14. meraboy
    meraboy beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : (YENİLENDİ) Google Algoritmalarına Uyumlu %100 Manuel Seo Hizmeti ile Yükselişe Geçin!
    Hala dönüş sağlanmadı hocam
    Ne Zaman Beğendi: 16 Şubat 2020, 10:40
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 16 Şubat 2020, 03:33
  15. mbaydemir
    mbaydemir beğendi mesaj :: erdem21 Açık konu : (YENİLENDİ) Google Algoritmalarına Uyumlu %100 Manuel Seo Hizmeti ile Yükselişe Geçin!
    Merhabalar hocam refleriniz mevcutmu olumlu sonuç alan varmı
    Ne Zaman Beğendi: 15 Şubat 2020, 01:02
    Mesaj Ne Zaman Yazıldı: 10 Şubat 2020, 02:30
Öne Çıkan Ticaret İlanlarım



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 09:41.