BEN KİMİM?
- Markanın sosyal medya hesaplarının yaratılması (daha önceden yok ise).
- Söz konusu kanallarda yapılacak iletişim planının hazırlanması.
- İçeriklerin hazırlanması ve düzenli olarak paylaşımı (markanın sektörüne göre günlük, iki günde bir, vb.).
- Sosyal medya üzerinde rakip analizlerinin yapılması.
- Takipçilerden gelen yorumların firmaya aktarılması, takibi ve ilgili yorumların cevaplanması.
- Sosyal medya üzerinde marka algısının yaratılması, konumlandırmanın yapılması ve marka imajının korunması çalışmaları.
- Sosyal medya üzerinden reklam ve PR çalışmaları için bütçe tasarlanması, planlama yapılması ve medya satın alması.
- Yeni takipçi kazanımı için gerekli tüm online ve konvansiyonel çalışmaların düzenlenmesi ve interaksiyonun artırılması.
- Firmanın olası bir in-house sosyal medya ekibi kurması konusunda danışmanlık ve işe alım süreçlerinde destek verilmesi.