Karşılama Mesajı

BEN KİMİM? - Markanın sosyal medya hesaplarının yaratılması (daha önceden yok ise). - Söz konusu kanallarda yapılacak iletişim planının hazırlanması. - İçeriklerin hazırlanması ve düzenli olarak paylaşımı (markanın sektörüne göre günlük, iki günde bir, vb.). - Sosyal medya üzerinde rakip analizlerinin yapılması. - Takipçilerden gelen yorumların firmaya aktarılması, takibi ve ilgili yorumların cevaplanması. - Sosyal medya üzerinde marka algısının yaratılması, konumlandırmanın yapılması ve marka imajının korunması çalışmaları. - Sosyal medya üzerinden reklam ve PR çalışmaları için bütçe tasarlanması, planlama yapılması ve medya satın alması. - Yeni takipçi kazanımı için gerekli tüm online ve konvansiyonel çalışmaların düzenlenmesi ve interaksiyonun artırılması. - Firmanın olası bir in-house sosyal medya ekibi kurması konusunda danışmanlık ve işe alım süreçlerinde destek verilmesi.

Kullanıcı Hakkında

  • Ad Soyad E.. A..
  • Üyelik 21.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 43/K
  • Meslek SOSYAL MEDYA UZMANI/PAZARLAMA UZMANI
  • Konum Bursa
  • Mesajlar 0
  • Beğeniler 0/0
  • Ticaret 0, %0
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al