wmaraci reklam

Yandex Connect Mail S0runu

10 Mesajlar 1.717 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

SpeedTroller SpeedTroller CODe! Kimlik Onayı
  • Üyelik 27.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Samsun
  • Ad Soyad U** A**
  • Mesajlar 503
  • Beğeniler 305 / 121
  • Ticaret 1, (%100)
Merhaba arkadaşlar

Yandex kurumsal maili kullanıyorduk. Sonrasında sunucumuzun kendi mail adresini kullanmaya başladık. Ondada problemler oluşmaya başlayınca bizde tekrardan yandexe geçelim dedik. Yandex kurumsal mail sitesine girdiğimizde bizi yandex connect'e yönlendirdi. Yönlendirilen sitenin panelinde sitemiz tanımlı olup sadece mx kayıtlarında sorun var görünüyor. Mx kayıtlarını kaydettik ama halen değişen bir durum yok. Bu sorun düzelmeyince bende domaini silip tekrardan kurmak istedim ama panelde domaini silebilecek bir bölümde yok. Yardımlarınızı bekliyorum...

 

 

wmaraci
reklam

YakupTEKiN YakupTEKiN Web Developer Kullanıcı
  • Üyelik 07.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad Y** T**
  • Mesajlar 710
  • Beğeniler 190 / 276
  • Ticaret 12, (%100)
Teamviewer var ise özelden gönderin halledelim hemen.
TrustPort

kişi bu mesajı beğendi.

dincerdirlik dincerdirlik WM Aracı Kimlik Onayı
  • Üyelik 04.04.2015
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek İnternet
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad D** D**
  • Mesajlar 876
  • Beğeniler 238 / 206
  • Ticaret 0, (%0)
Merhabalar,

Aynı sorun ile bende karşılaştım ve domain silme gibi bir girişime sakın kalkışmayın.
Mx ayarlarınızı sunucudan halledebilirsiniz. Basit bir kaç işlem sonrası aktif olacaktır ki bu süre biraz uzaya bilir bende 2 gün kayıtlı değildir diyordu 3'ncü gün düzelmişti.

Tavsiyem ilk önce mx kaydınızı doğru yapın sonra kendisi düzeliyor.
VoltajKA

kişi bu mesajı beğendi.

VoltajKA VoltajKA WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Grafik Tasarım,Blog Yazarlığı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** G**
  • Mesajlar 378
  • Beğeniler 109 / 185
  • Ticaret 0, (%0)
Bende bu sorunu yaşıyorum. Çözümü bilen varsa paylaşsa iyi olur. 👍
 

 

wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

VoltajKA VoltajKA WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Grafik Tasarım,Blog Yazarlığı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** G**
  • Mesajlar 378
  • Beğeniler 109 / 185
  • Ticaret 0, (%0)

Didimedya adlı üyeden alıntı

Merhabalar,

Aynı sorun ile bende karşılaştım ve domain silme gibi bir girişime sakın kalkışmayın.
Mx ayarlarınızı sunucudan halledebilirsiniz. Basit bir kaç işlem sonrası aktif olacaktır ki bu süre biraz uzaya bilir bende 2 gün kayıtlı değildir diyordu 3'ncü gün düzelmişti.

Tavsiyem ilk önce mx kaydınızı doğru yapın sonra kendisi düzeliyor.


2 gün bekledim sonra sorun çözülmeyince mx kaydını silmistim. En az 3 gün beklemek gerekiyor o halde.. 👏 👍
 

 

hmttatar46 hmttatar46 Cümleten S.a Kullanıcı
  • Üyelik 17.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Halı Yıkama
  • Konum Kahramanmaraş
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 792
  • Beğeniler 212 / 220
  • Ticaret 6, (%100)
arkadaşlar alan adı onayını aldıktan sonra cpanel den mxkaydınızı yapın veya hosting sağlayıcınıza söyleyin yapsın. ortalama 5 dakika sonra mailleri sorunsuz olarak kullanabilirsiniz
 

 


SpeedTroller SpeedTroller CODe! Kimlik Onayı
  • Üyelik 27.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Samsun
  • Ad Soyad U** A**
  • Mesajlar 503
  • Beğeniler 305 / 121
  • Ticaret 1, (%100)

Didimedya adlı üyeden alıntı

Merhabalar,

Aynı sorun ile bende karşılaştım ve domain silme gibi bir girişime sakın kalkışmayın.
Mx ayarlarınızı sunucudan halledebilirsiniz. Basit bir kaç işlem sonrası aktif olacaktır ki bu süre biraz uzaya bilir bende 2 gün kayıtlı değildir diyordu 3'ncü gün düzelmişti.

Tavsiyem ilk önce mx kaydınızı doğru yapın sonra kendisi düzeliyor.


Hocam yaklaşık 3-4 gün bekledik ama düzelme olmadı :( Mx kayıtları doğru
 

 

SpeedTroller SpeedTroller CODe! Kimlik Onayı
  • Üyelik 27.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Samsun
  • Ad Soyad U** A**
  • Mesajlar 503
  • Beğeniler 305 / 121
  • Ticaret 1, (%100)

YakupTEKİN adlı üyeden alıntı

Teamviewer var ise özelden gönderin halledelim hemen.


Pm atıyorum hocam
 

 

SpeedTroller SpeedTroller CODe! Kimlik Onayı
  • Üyelik 27.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Samsun
  • Ad Soyad U** A**
  • Mesajlar 503
  • Beğeniler 305 / 121
  • Ticaret 1, (%100)
YakupTEKİN kendisine yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim sorunumu çözdü :)
YakupTEKiN

kişi bu mesajı beğendi.

TrustPort TrustPort WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 27.07.2017
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bilgi İşlem
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** A**
  • Mesajlar 2
  • Beğeniler 1 / 0
  • Ticaret 0, (%0)

YakupTEKİN adlı üyeden alıntı

Teamviewer var ise özelden gönderin halledelim hemen.


Hocam bende teamviewer bilgilerimi göndersem banada yardımcı olur musunuz rica etsem.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al