Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

4Beğeni
  • 1 Yazan Hayalpres
  • 2 Yazan nettebugun1
  • 1 Yazan sergennaslan

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Yeni Başlayanlar

3 ay oldu ama Tık yok

  #1  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 13:33
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 11 Mayıs 2019
Yaş / Cinsiyet: 36 / Erkek
Meslek: Serbest
Konum: Bursa
Ad, Soyad: İs... Ek...
Mesajlar: 62
Beğeniler: 10 / 20
Ticaret: 0, 0%
Selamunaleykum arkadaşlar siteyi açalı 3 ay oldu ama arama motorlarından gelen ziyaretçi yok consol de bakıyorum sayfa gösterimi yok denecek kadar az tema satın aldığım firma ile görüştüm seo eklentisi ayarları ile ilgilidir dedi

Bu işten anlayan gerçekten yardımcı olabilecek samimi ve dürüst bir arkadaş varsa lütfen gerk bildirim yolu iletişim lütfen

Selam ve dua ile
Kula Bela Gelmez Hak Yazmayınca, Hak Bela Yazmaz Kul AZMAYINCA...!!!
  #2  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 13:42
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Ağustos 2019
Yaş / Cinsiyet: 20 / Kadın
Meslek: Öğrenci
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Ha... Yo...
Mesajlar: 36
Beğeniler: 1 / 1
Ticaret: 0, 0%
Yeost seo eklentisini kurup ordan google haritalarını izin verdin mi yani haritalar oluşuyor mu ayrıca google ye kaydını yaptın mı desem daha iyi olur yazıların index alıyor mu ? Bide ilk altı ay hergün bişey paylaşarak bişey beklemelisim bence eger index sorunı varsa manuel olarak index aldırıt
EkinciMedya bunu beğendi.
  #3  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 13:46
Avatar Seçilmemiş
 
Üyelik Tarihi: 19 Nisan 2019
Yaş / Cinsiyet: 31 / Erkek
Meslek: -
Ad, Soyad: Ar... Or...
Mesajlar: 501
Beğeniler: 204 / 166
Ticaret: 26, 100%
Hocam sergennaslan bu konuda iddialı bir forum üyesi. Fikirleri de, bildiğim kadarıyla işleri de yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
sergennaslan ve EkinciMedya bunu beğendi.
  #4  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 14:01
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 11 Mayıs 2019
Yaş / Cinsiyet: 36 / Erkek
Meslek: Serbest
Konum: Bursa
Ad, Soyad: İs... Ek...
Mesajlar: 62
Beğeniler: 10 / 20
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
Hayalpres Adlı Üyeden Alıntı
Yeost seo eklentisini kurup ordan google haritalarını izin verdin mi yani haritalar oluşuyor mu ayrıca google ye kaydını yaptın mı desem daha iyi olur yazıların index alıyor mu ? Bide ilk altı ay hergün bişey paylaşarak bişey beklemelisim bence eger index sorunı varsa manuel olarak index aldırıt
All in seo kullanıyorum site haritası oluşturuldu google kaydı yapıldı sayfalar index alıyor
Kula Bela Gelmez Hak Yazmayınca, Hak Bela Yazmaz Kul AZMAYINCA...!!!
  #5  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 14:02
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 11 Mayıs 2019
Yaş / Cinsiyet: 36 / Erkek
Meslek: Serbest
Konum: Bursa
Ad, Soyad: İs... Ek...
Mesajlar: 62
Beğeniler: 10 / 20
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
nettebugun1 Adlı Üyeden Alıntı
Hocam sergennaslan bu konuda iddialı bir forum üyesi. Fikirleri de, bildiğim kadarıyla işleri de yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
Tanımıyorum ki etiketten dolayı dönüş yapar inşallah
Kula Bela Gelmez Hak Yazmayınca, Hak Bela Yazmaz Kul AZMAYINCA...!!!
  #6  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 14:07
sergennaslan Adlı Üyenin Avatarı
İnternet Girişimcisi
 
Üyelik Tarihi: 17 Ocak 2016
Cinsiyet: Erkek
Meslek: SEO Expert
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Se... As...
Mesajlar: 705
Beğeniler: 213 / 300
Ticaret: 87, 100%
Merhaba hocam özel mesaj yoluyla site bilgilerini iletirseniz yardımcı olmaya çalışırım
EkinciMedya bunu beğendi.
  #7  
Okunmamış 07 Eylül 2019, 14:26
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Ağustos 2019
Yaş / Cinsiyet: 20 / Kadın
Meslek: Öğrenci
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Ha... Yo...
Mesajlar: 36
Beğeniler: 1 / 1
Ticaret: 0, 0%
Benimde bi sorum olacak sitemde örneğin 3 tane yazı yayınlıyorum hepsi de index alıyor anında veya almasa bile manuel olarak dizine bekliyorum birinci gün ilk 1veya2. Sayfafalar sonraki günler a harfindeki başlığı arıyorım b harfindeki başlığm çıkıyor b harfinideki başlığı arıyorum c hsrfindeki başlık ortays çıkıyor diğeri yok ortada bunum sebebi ne olabilir sizce organik ziyarerçim gayet yerimde google sıralamam ortalama 7-8 lerde
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Yeni Başlayanlar


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 09:56.