Konuya tekrardan baktım da, kelime gerçekten güzel. 14.8K aranma hacmi var, hepside o bölgenin kullanıcıları. Aynı zamanda TO %5.7 da gayet güzel. Bu analizlerde CPC(TBM) neye göre analiz ediliyor bilmiyorum, adsensede ki TBM'nin 14$ olacağını hiç düşünmüyorum.

Bu tür analizler sonucu ne kadar doğru yansıtıyor bilemiyorum. Herşeyi detaylıca yansıtıyorlar, Reklamverenler, aranma hacmi(Evrensel ve bölgesel), tıklama oranı, bu kelimede seo çalışması yapacaksan zorluğuna kadar söylüyor..

Bu analizde anlamadığım bazı şeyler var, bilen birisi bilgilendirirse sevinirim.

Cost/Mo <- ? Maliyet/Aylık anladığım kadarıyla. Ama ne anlatmaya çalışıyor?
Broad CPC <- ? TBM Kastediyor diye düşünüyorum. Ama neye göre ? Adsensenin tık başına 14$ verecek hali yok ya ? 30 tıklamaya (hergün 1 tık olsa) çalışıp aldığım maaştan daha fazla alıyorum.
Clicks/Mo <- ? Buradaki tıklamalar kelimesi neyi kastediyor ? Google arama sonuçlarında ki tıklamalar mı ? WTF?
Min Clicks/Mo <- ? Aynı şekilde, ne bunlar ?
Broad CTR <- ? CTR'nin karşılığı Tıklama Oranı. Peki burada neyi kastediyor ? Bu kelimeden aç kardeşim siteni adsense reklamlarını yerleştir 100 kişisiden 5i tıklayacak söz. Gibi birşey mi ima ediyor? Bunları neye göre yapıyor, bu kelimeden açılmış siteleri analiz ediyor desek onların TO oranını nasıl bilsin ki ?