Bir konunun bulunabilirliğinin gerekçeleri vardır. Örmeğin size bir iş dalında uzman bir doktor lazım ise arama motoruna sadece "Ahmet Mert" yazarsanız karşınıza internete düşmüş bütün Ahmet ve Mert ler çıkar. Aramanızı özgünleştirmeye başladığınızda arama alanı daralır. Yani Dr Ahmet Mert ararsanız sadece dr kimliğinde olanların bilgileri gelir. Ama bu da yeterli değil ise, Çocuk hastalıkları uzmanı Dr Ahmet Mert ararsanız nokta atışı anahtar kelimeyi bulmuş olursunuz.
Bununla birlikte bu sonuca göre içerikte de aradığınızı bulmanız gerekir.
İçeriğinizin ilk paragrafında aslında tüm içeriğin temel özetini verirsiniz. Makale alt başlıklar ve metin ile konuyu detaylandırmış olursunuz.
Bu durumda Sayfa linki cocuk-hastaliklari-uzmani-dr-ahmet-mert olmalıdır. Bu aynı zamanda sayfa içinde kullanılmış seo ve etiket olmalıdır. Bu şekilde içerik sayfa adı ve etiketleri bağlamış olursunuz. Bu arama motorlarının sevdiği işler grubunda yer alır.
Mutlaka sayfa içinde diğer sayfalara geçiş için link verin.
Mutlaka sayfada, diğer sayfalarda da olan 4 etiket kullananın.

Etiketleri "mutlaka" kullanın.
Google son 6 yıldır analytics kodu yerine gtag (Google tags) kodunun kullanılmasını istiyor. Amaç ve mantık site içindeki sayfaları birbirine bağlayarak ziyaretçiyi uzun süre sitede tutmaktır.
Search Console da kullanmadığınız sayfaları ve linkleri mutlaka kaldırın. Sitenizde çalışmayan sayfa, içi boş sayfa makalelerde alakasız görsel kullanmayınız. Görsellere mutlaka konu ile ilgili isimler verin ve "alt" (alternatif metin) mutlaka kullanın.
Seo için makalelerde mutlaka H2 H3 başlıklar kullanın.
Sosyal ağlarda makaleleri yayınlamaya çalışın. Periyodik veri/makale girin.
Biraz zamana bırakın ön sayfalarda çıkacaksınız.