-
Üyelik
11.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Görsel Tasarımcı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** Ç**
-
Mesajlar
2
-
Beğeniler
0 / 2
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba, 2 gündür adobe.com'dan yıllık bireysel paket alırken en son onay butonundan sonra "Siparişiniz hazırlanırken hata oluştu" şeklinde uyarı alıyorum. Herhangi bir telefon ve mail adresleri de yok. Bu konuda bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
-
Üyelik
02.05.2014
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
E-Ticaret-Ürün Yönetim-Fotoğra
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
R** Ç**
-
Mesajlar
195
-
Beğeniler
20 / 46
-
Ticaret
0, (%0)
Sorunun daha önce kaçak kullandıysan (yani crack dosyalı) ondan kaynaklı olabilir. Pentayı ara penta adobe Türkiye dağıtıcısıdır. Almak istediğini ama alamadığı söyle sana ilgili ofisin telefonunu verecekler. Oradan da ilgili kişinin telefonun vereceklerdir. Adobe sitesinden çözüm bulamayabilirsin. Bulsanda geç olabilir.
www.mevsimbahar.com
-
Üyelik
11.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Görsel Tasarımcı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** Ç**
-
Mesajlar
2
-
Beğeniler
0 / 2
-
Ticaret
0, (%0)
Adobe'un yurtdışı sitesinde chat aracılığıyla müşteri hizmetleri ile konuşuyorum fakat tek sunabildikleri şey "farklı browser'da dene". Adobe Turkiye sayfası da direk bunlara yönlendiriyor. Daha önce herhangi bir kaçak kullanım da olmadı. Üyeliği yeni açtık zaten. Banka kartında da sıkıntı yok bankayla görüştük. Ne yapacağız bilmiyorum gel de crackli kullanma inadına:)
2 kişi bu mesajı beğendi.