İçinde bulunduğumuz yılın sonuna yaklaşırken, bu yıl kullanıma sunulan AdSense ürün ve özelliklerinin özetlemesini sizlere sunuyoruz, Buyrun başlıyalım.



Birden çok ekranda kullanıma yönelik eklemeler
Duyarlı Reklam Birimleri

Duyarlı reklam birimleri: Her ekranda (yani bilgisayar, telefon, tablet ekranları) kullanıcılara harika bir reklam deneyimi sunmanıza yardımcı olabilir. Duyarlı reklam kodumuz, kodunuz daha basit hale getirmek, zamandan ve çabadan tasarruf etmenizi sağlamak için reklam birimi boyutunu otomatik olarak sayfa düzenine uygun hale getirir.

Birden çok ekran için puan kartı: Sayfalarınızın yüzde kaçının birden çok ekran için optimize edildiğini görmek ve sonucu diğer AdSense yayıncılarının sonuçlarıyla karşılaştırmak üzere yayıncı puan kartınızdaki yeni birden çok ekran kategorisini inceleyin.

Birden çok ekrana uygun site oluşturmaya yönelik araçlar: Birden çok ekran özelliğini yeni mi kullanmaya başladınız? AdSense birden çok ekran yönergeleri, mobil sitenizi oluşturmanıza veya iyileştirmenize yardımcı olabilir.

Reklam Birimi Güncellemeleri
Özel boyutlu reklam birimleri: Web siteniz için öel boyutlu reklam birimleri oluşturmak, size reklamlarınızı ve sitenizi kitlenize uygun olarak tasarlama esnekliğini sunar. Şimdi, davranış açısından standart boyutlu reklam birimlerinden farklı olmayan 434.216 yeni reklam birimi seçeneği sunuyor.

Yeni reklam boyutları: Yeni ilan tahtası (970 x 250) ve Portre (300 x 1050) reklam birimi boyutlarını kullanarak reklam birimlerinizin esnekliğini artırın. Bu boyutların hem daha fazla reklamverene ulaşmanızı, hem de kullanıcı deneyimini ve siteinzdeki etkileşimi iyileştirmenizi nasıl sağlıyacağınızı öğrenmek için Google’nun blogunu ziyaret edin.

AdSense hesabınızdaki yeni özellikler
Reklam inceleme merkezi’ndeki yeni özellikler: İncelenmiş reklamları filtrelemek, reklam boyutlarına göre arama yaparak alakalı reklamları bulmak size daha fazla kontrol sağlar.

AdSense arayüzündeki kategoriler için A/B testi: Belirli reklam kategorilerini engellemenin sitenizin geliri üzerindeki etkisini test etmek mi istiyorsunuz ? Reklam kategorisi ayarlarından nasıl yararlanabileceğinizi daha iyi anlamak için, artık reklam kodunuzu değişitrmeden A/B testi yapabilirsiniz. A/B testi yapmak için tıklayın.

Araç çubuğu ve eklenti güncellemeleri
Google Analytics verilerini Google yayıncı araç çubuğu’nda görüntüleyin: Artık Google Analytics’ten gelen ziyaretçi verilerini Google Yayıncı Araç Çubuğu’nda görebilirsiniz. Buraya tıklayarak Google Yayıncı Araç Çubuğu’nu nasıl yükleyeceğinizi ve sayfalarınıza göz atarken Google Analytics bilgilerini nasıl kullanacğınızı öğrenmek için ise buraya tıklayın.

WordPress AdSense eklentisi: Google ürünlerinin WordPress’te kullanımı kolaylaştı. Google Yayıncı Eklentisi’ni kullanarak WordPress sitenizi AdSense hesabınıza bağlayın, reklamları kolayca yerleşitirin ve sayfa görünürlüğünü kontrol edin. WordPress AdSense eklentisine ulaşmak için Buraya Tıklayın.

KAYNAK : Bilişim Hane http://bilisimhane.com/adsense-insider-aralik-2014-yenilikleri/