Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Adsense

Adsense Kısa Sürede Gelir Elde Etme

  #1  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:11
JimmyJoker Adlı Üyenin Avatarı
ogrencidestek.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğretmen
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Bo... Ka...
Mesajlar: 565
Beğeniler: 189 / 81
Ticaret: 15, 100%
Merhaba arkadaşlar, dün açtığım konuya destek çok fazla geldi. Olumsuz PM atanlarda oldu ancak pek umursamıyorum. 3 gün öncesine kadar adsense gelirim yoktu şuan ise 10 - 15 TL arasında günlük gelir sağlıyorum.

Sadece ben kazanayım zihniyeti ile düşünen arkadaşlar lütfen konuyu okumadan kapatsınlar çünkü burada onlar için herhangi bir verimli bilgi olmayacak.

En büyük avantajlarımdan birisi eğitim alanında olan bilgim mesleğim gereği bu alanda gerekli bilgiye sahibim ve bu bilgileri web sitemde de kullanmaya karar vererek başladı her şey.

İlk önce tema seçimi yaptım ve bunu düzenlemem gerekiyordu, gerekli düzenlemeleri sağladıktan sonra temayı hızlandırmaya başladım. CSS ve JS dosyaları üzerinde bazı oynamalar yaptım elimden geldiği kadar dosyaları minimize etmeye çalıştım.

Tema düzenlemesini yaptıktan hemen sonra sıra içeriğe gelmişti, içerikleri yazarken öğrencilerin ne istediğini düşünerek hareket ettim ve bu sayede daha verimli makaleler yazdım.

Yazdığım makaleleri elimden geldiği kadar detaylı ve uzun tutmaya çalıştım bazenleri 1000 kelimenin üzerinde makale yazdım.

Uzun olunca okuyucu sıkılmasın diye arada şakalar ve bilgi mesajları ile yazıyı süsledim, sadece yazıdan ibaret değildi aynı zamanda okuyucuyu sohbet ediyormuş havasına çekmek istedim.

Yoast SEO eklentisini aktif bir şekilde kullandım, eklentinin direktiflerini okudum ve bunları uygulamaya gayret gösterdim.

Sosyal medya üzerinde hiç takipçim olmasa bile konu başlığını ve konu linkini paylaştım çünkü facebook, twitter gibi platformlar benden çok kısa sürede index alıyorlar ve aramalarda çıkıyorlar. Arama yapan kullanıcı facebook'a girince link paylaştığım için benim sitemi de ziyaret ediyor.

Öğrencilerim ile siteyi paylaştım ve onlara burada yararlı bilgiler bulabileceklerini söyledim bu sayede direkt gelen hitimde de artış yaşandı.

Makaleye eklediğim tüm görselleri kendim hazırladım, hepsi özgün ve tamamen kendi hazırladığım görseller. (ikonlar hariç)

Kısacası özgün olup sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanırsanız olmayacak şey değil arkadaşlar, ben istiyorum ki bu platformda iş yapan herkes kazansın. Dün bazı arkadaşlar sadece ben kazanayım mantığı ile yorum yaptıkları için şu yazıyı yazmayı da düşünmüyordum ama içinizde çok iyi olan insanlarda var onlara haksızlık etmek istemedim.

Benim uyguladığım adımlar bunlar oldu, farklı herhangi bir şey yapmadım. Umarım hepimiz daha çok kazanırız ve hepimiz iyi yerlere geliriz. Herkese bol kazançlar diliyorum.


Ek olarak: Gelirin son hali ;

birkideneme, ekremng, ertugrul ve 3 kişi daha bunu beğendi.
Konu JimmyJoker tarafından (31 Ağustos 2019, 12:14 ) değiştirilmiştir.
  #2  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:18
Avatar Seçilmemiş
ya deliler haklıysa?
 
Üyelik Tarihi: 14 Ağustos 2017
Yaş / Cinsiyet: 37 / Erkek
Meslek: Sağlık
Konum: Sakarya
Ad, Soyad: Bu... Er...
Mesajlar: 182
Beğeniler: 49 / 30
Ticaret: 0, 0%
Tüm sektörlerde olduğu gibi bu sektörde de işini düzgün yapan kazanır. Başarılarınızın devamını dilerim
Bu dünyada keşfedilecek daha çok şey var..
  #3  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:21
tolhur Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 16 Kasım 2018
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Ankara
Ad, Soyad: To... Hü...
Mesajlar: 722
Beğeniler: 225 / 366
Ticaret: 4, 100%
Tebrikler. Bu başarılı projenizde yine her zaman ki gibi özgün içeriğin önemini görmüş olduk. 😊
  #4  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:27
ctnbckci Adlı Üyenin Avatarı
Oku!
 
Üyelik Tarihi: 03 Kasım 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Bilimci
Ad, Soyad: Çe... Bı...
Mesajlar: 921
Beğeniler: 423 / 414
Ticaret: 2, 100%
Hocam dünde söylemiştim. Bugünde söyleyeyim. Maksatım şevkinizi kırmak değil yanlış anlamayın sizin gibi deneyimlerimi aktarmak.

Öncelikle yukarıda yaptığınız adımların hepsi çok güzel ve doğru. Özgün ve uzun bir makale kullanıcıyı sıkmadan yapılan yazılar en hoş olanlardır. Birde dediğiniz gibi seo uyumluysa değmeyin keyfine Bu şekilde sıkılmadan devam edin. Çok güzel yerlere geleceksiniz.

Ama adsense tecrübem ve başkalarında da gözlemlediğim bir durum şudur. Dün size eşe dosta dikkat edin adsense konusunda demiştim.

Konu linklerini sosyal medyadan eş, dost, öğrencinize paylaşmışsınız. Bu yapılması gereken birşey zaten. Hit öyle havadan gelmiyor. Böyle geliyor

Ama eş, dost, öğrencileriniz size destek için reklamlara tıklayacaktır. Bunu siz söylediniz veya söylemediniz farketmez bilenler bunu yapacaktır. Çünkü bende adsense e başladığım ilk 1-2 hafta 20-25 TL bandı ile başlamıştım. sonra baktık fiyatlar tavandan tabana düştü eş dost girmemeye başladı.

Taktiğiniz güzel saygım var ama bu adsense kazancı 3 ay -5 ay bir randumanına oturursa ozaman bir istikrar var demektir. Şuan bu konuyu konuşmak için çok erken kanaatindeyim.
contentwriter, mehmet01, JimmyJoker ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  #5  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:32
JimmyJoker Adlı Üyenin Avatarı
ogrencidestek.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğretmen
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Bo... Ka...
Mesajlar: 565
Beğeniler: 189 / 81
Ticaret: 15, 100%
Alıntı:
Mecanique Adlı Üyeden Alıntı
Tüm sektörlerde olduğu gibi bu sektörde de işini düzgün yapan kazanır. Başarılarınızın devamını dilerim
Teşekkür ederim hocam.

Alıntı:
tolhur Adlı Üyeden Alıntı
Tebrikler. Bu başarılı projenizde yine her zaman ki gibi özgün içeriğin önemini görmüş olduk. ��
Kesinlikle öyle hocam teşekkürler.

ctnbckci Hocam kesinlikle haklısınız harfiyen katılıyorum size ancak ben 1 hafta önce tavsiye ettim öğrencilerime şimdi akıllarında var mı yok mu inanın bilmiyorum zaten okullar tatil

Umarım istikrarlı bir şekilde devam eder, lafım size değildi zaten uyarılarınız ve naif düşünceleriniz için teşekkür ederim.
ctnbckci bunu beğendi.
  #6  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:34
ctnbckci Adlı Üyenin Avatarı
Oku!
 
Üyelik Tarihi: 03 Kasım 2018
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Bilimci
Ad, Soyad: Çe... Bı...
Mesajlar: 921
Beğeniler: 423 / 414
Ticaret: 2, 100%
Babama sitemi söylediğimde konu diye reklamlara tıklıyordu. Şimdi siteye girmeleri yasak
  #7  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:34
Cyprus Adlı Üyenin Avatarı
Who Am I ?
 
Üyelik Tarihi: 14 Mart 2017
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Diğer
Ad, Soyad: Al... Di...
Mesajlar: 777
Beğeniler: 143 / 255
Ticaret: 1, 100%
Hocam kaynakları nerden buluyorsunuz ? Diğer sitelerda okuyup mü yazıyorsunuz.
  #8  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:34
JimmyJoker Adlı Üyenin Avatarı
ogrencidestek.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Haziran 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğretmen
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Bo... Ka...
Mesajlar: 565
Beğeniler: 189 / 81
Ticaret: 15, 100%
Cyprus Öğretmen olduğum için konulara hakimim hocam.
Cyprus bunu beğendi.
  #9  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:41
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 11 Ağustos 2015
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Em... Ba...
Mesajlar: 152
Beğeniler: 28 / 39
Ticaret: -1, 0%
Tebrik ederim. Diğer insanlara da yol gösterdiğiniz için teşekkür ederim bol kazançlar
  #10  
Okunmamış 31 Ağustos 2019, 12:45
niggaoski Adlı Üyenin Avatarı
Mustafa Kemal
 
Üyelik Tarihi: 21 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 21 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Os... Yı...
Mesajlar: 150
Beğeniler: 38 / 26
Ticaret: 0, 0%
Başarılarınızın devamını dilerim. yararlı bir konu olmuş, birde hocam web sitenizin linklerinde "category" alanını kaldırmanız gerekli diye biliyorum. "Google artık buna da dikkat ediyor." diye bir laf duymuştum, tabii şehir efsanesi de olabilir. Bir bakın derim

Benimki memleket meselesi
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Adsense


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 14:32.