Google bazen içeriği bir kenara bırakıp, reklam potansiyeli, sitenin ismi ve reklamverene sunabileceklerine bakar. Bu nedenle aslında tek bir konuya ya da bölüme odaklanan siteler Adsense tarafında başarılı oluyor. Reklamveren için altın niteliğinde olduklarından. Yani bundan kastım, forumda çok saçma bir şekilde makale sayısı efsanesinin dönmesidir. (Şahsen kendi siteme, iki-üç konu girdikten sonra Adsense onayı aldım. Bunlardan biri "Forum Kuralları" konusuydu hatta.)
Yani hit veya içerik sayısı çok önemsiz detaylar. Sunulabilecek şey önemli, "gelecek varmı yok mu?" Hatta görünüş bile önemli "500 bin aynı görünüşe sahip site var, neden seni seçsin?"
Ama güzel, konuya odaklı isime sahip ve premium temalı sitelerde bu iş daha kolay yürüyor, genelde geleceği var gözüyle bakıyorlar ve tek, özgün muamelesi yapıyorlar.
Size kişisel tavsiyem: Tek ya da ilk başta çift konuya odaklanın, belirli bir reklamverenin ilgisini çekmek için. Çok fazla katagoride yazı yazmak iyi değil. Genel siteler bu nedenle daha zor alır Adsense onayını. Son olarak ilerde daha premium bir temaya geçin. (Yani kötü demiyorum sitenizin temasına fakat siz anladınız :)) )
Umarım anlatmak istediklerim anlaşılmıştır.
Sağlıcakla kalın efendim.