Genel kural olarak, geniş reklam boyutları, daha kolay okunabildikleri için uzun reklam boyutlarından daha iyi performans gösterir. Okurlar bilgileri "bloklar halinde", yani her defasında birkaç kelime olarak algılar. Kullanıcıların birkaç kelimede bir satır atlayıp soldaki satır başına dönmek zorunda kaldığı dar reklamların aksine geniş reklam boyutları, kullanıcıların bir bakışta daha fazla metni rahat bir şekilde okumasına olanak sağlar.

Geniş reklam boyutları, iyi konumlandırıldıklarında, kazançlarınızı önemli ölçüde artırabilir. En iyi sonucu verdiğini tespit ettiğimiz boyutlar, 336x280 Büyük Dikdörtgen, 300x250 Orta Boy Dikdörtgen, 728x90 Leaderboard ve 160x600 Geniş Dikey'dir. Bu reklam boyutları genellikle iyi performans gösterse de, sayfalarınız için en uygun olan boyutu seçmeniz gerektiğini unutmayın. Bu reklam boyutlarıyla ilgili daha fazla bilgi için reklam boyutlarına ilişkin kılavuzumuza bakabilirsiniz. Bir tane önerilen reklam birimi eklemek, iki tane yan yana küçük reklam birimi eklemekten daha iyidir.


Kaynak: https://support.google.com/adsense/answer/17955?hl=tr