Google Adsense En Çok Tıklanan Reklam Formatları
Google Adsense‘nin genel olarak bize önerdiği temel durumlar , geniş reklam boyutları kullanmamız buna sebep olarakta daha kolay ve rahat okunabildikleri için deniliyor.Bu sebepten uzun reklam boyutlarıda google adsense en çok tıklanan reklam boyutları arasında, gayet rahat bir şekilde bu kategoriye dahil olabiliyor. Okuyuculara bloklar halinde reklamlar tarzında yaklaşmamız gerektiğini söylüyor. Kısacası Google diyor ki; “Kullanıcıların birkaç kelimede bir satır atlayıp soldaki satır başına dönmek zorunda kaldığı dar reklamların aksine geniş reklam boyutları, kullanıcıların bir bakışta daha fazla metni rahat bir şekilde okumasına olanak sağlar.”
İşte en iyi sonuç alınan reklam birimleri;
[*]336×280 Büyük Dikdörtgen
[*]300×250 Orta Boy Dikdörtgen
[*]728×90 Leaderboard
[*]160×600 Geniş Dikey
Bu birimler Google’nin bizlere önerdiği reklam birimleri. Sizlerde kendi sitenize göre geniş düşecek birimi bulmalısınız ve onu kullanmalısınız.. Bunlardan ziyada Google Adsense yönetimi bizlerin en çok tıklanan reklam boyutları optimizasyonu ile ilgili bir video hazırlamış durumda,bu videoyuda izlemenizi öneririm.
Kaynak : http://www.diknot.com/en-cok-tiklanan-adsense-reklam-boyutlari/