lostyazilim
tr.link

Reklam metni oluşturmanızda yardımcı olacak öneriler

2 Mesajlar 554 Okunma
lstbozum
tr.link

SinanBey SinanBey WM Aracı Kimlik Onayı
  • Üyelik 13.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek webmaster
  • Konum Iğdır
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 56
  • Beğeniler 6 / 21
  • Ticaret 3, (%100)

Başarılı metin reklamlar oluşturmaya yönelik ipuçları


İşletmenizle ilgili söylemek istediğiniz her şeyi birkaç kelimeye sığdırmak kolay değildir. İşe, reklamınızla ne yapmak istediğinizi düşünerek başlayın. Daha sonra, net, isabetli ve ilgi çekici (ve size çok fazla tıklama getirebilecek) bir reklam oluşturmak için bu makaledeki altı yönergeden yararlanın.

İşletmenizi, ürününüzü veya teklifinizi benzersiz kılan özellikleri vurgulayın
Ücretsiz nakliye? Zengin bir koleksiyon? Kullanıcılara söyleyin! İşletmenizi rakiplerinizden farklı kılan özellikleri ya da alanları vurgulayın.

Fiyatları, promosyonları ve özel teklifleri belirtin


Teklif ettiğiniz özel bir şey varsa, müşterilerinizin bunu görmesini sağlayın. Kullanıcılar, genelde bir şey hakkında karar vermek için arama yaparlar. Karar vermelerine yardımcı olmak için, kullanıcılara ihtiyaç duydukları şeyi verin.

Müşterilerinize ne yapabileceklerini söyleyin


Bir ürün veya hizmet mi satıyorsunuz? Satın alabileceklerini söyleyin. Bir teklifiniz mi var? Bundan yararlanmak isteyeceklerdir. Satın alın, Hemen arayın, Sipariş verin, Göz atın, Kaydolun veya Fiyat teklifi alın gibi güçlü fiiller, müşterilerinize web sitenize geldiklerinde ne beklemeleri gerektiğini bildirir.

Reklam metninize anahtar kelimelerinizden en az birini ekleyin


Bu, söz konusu anahtar kelimeyi arayan kullanıcıların dikkatini çekebilir ve reklamınızın istedikleriyle alakalı olduğunu gösterir. Ayrıca, arama sonuçlarında olduğu gibi, kullandığınız anahtar kelime reklamınızda kalın harflerle gösterilir. Bu da, reklamınızın ne kadar alakalı olduğunu daha belirgin kılar.

Reklamınızı açılış sayfanızla eşleştirin


Bağlantısını verdiğiniz web sayfasına göz atın. Bu sayfaya açılış sayfası denir. Reklamınızda yer alan promosyonların veya ürünlerin, bu sayfada bulunduğundan emin olun. Ziyaretçiler sitenize geldiklerinde görmeyi bekledikleri şeyi bulamazlarsa, sitenizden ayrılabilirler.

Deneme


Her reklam grubunda üç ila dört reklam oluşturup her birinde farklı bir mesaj deneyerek, müşterileriniz için en iyi performansı gösterenin hangisini olduğunu öğrenin. AdWords, reklam grubundaki reklamlardan daha iyi performans gösterenleri otomatik olarak daha sık yayınlayabilir. Böylece, tahminlere göre hareket etmek zorunda kalmaz ve denemelerinizden öğrendiklerinizi temel alabilirisiniz.

Not: Yazı Google çalışanları tarafından hazırlanmıştır.
 

 

wmaraci
reklam

WebDost WebDost WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 16.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Gazeteci
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 4329
  • Beğeniler 331 / 899
  • Ticaret 16, (%100)
yararlı +1
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al