Materyal tasarımdan esinlenilerek oluşturulan bu yeni reklam biçimi, reklamverenlerin logolarını ve marka renklerini kullanarak markalarına uyum sağlar. Bu biçim, metin reklamlarının nasıl göründüğü konusunda özellikle hassas bir yaklaşım sergileyen marka reklamverenlerinin Google Görüntülü Reklam Ağı'nda daha fazla harcama yapmasını sağlayarak, sitenizde reklam birimlerine yönelik rekabeti artırır.
Şu anda sitenizde metin ve görüntülü reklamlar veya yalnızca görüntülü reklamlar bulunuyorsa, siteniz için daha zengin metin reklamlar otomatik olarak oluşturulur. Daha zengin metin reklamların sitenizde gösterilmesini istemiyorsanız, hesabınızdaki Reklamlara izin ver ve reklamları engelle sekmesinde bulunan Gelişmiş görüntülü reklamlar seçeneğini kullanarak bu reklamları devre dışı bırakabilirsiniz.
Yeni daha zengin metin reklam biçimi hakkında düşüncelerinizi almak isteriz! Bu yayının altındaki yorumlar bölümünü kullanarak görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
Yayınlayan: Daniel Kaemmerer - AdSense Ürün Yöneticisi
Google Moderatör's Ercan Aslan