Sağlık turizmi dijital pazarlama çalışmalarında ads reklamcılığının önemi çok büyüktür. Çünkü sağlık hizmetleriyle ilgili yurt dışı kendi dilinde yapılan aramalarda Google'da üst sıralarda olmak demek,direk müştreri dönüşümleri elde etmek demektir. Tabi ads rekalmcılığındada dikat edilmesi gereken bazı önmeli noktalar vardır.
Sağlık Turizmi Google Reklamları
Sağlık turizmi Google reklamları yaparken aşağıdaki hususlara dikkat etmemiz gerekmeketdir.
* Rakip analizlerinin doğru yapılması
* Hesap kurulumunun düzgün yapılması
* Anahtar kelimelerin doğru seçilmesi
* Reklam metinlerinin alakalı yazılması
* Video ve görselelrin etkileşim alacak tarzda yüklenmesi
* Dönüşümlerin doğru kurulması
* Sürekli opitmizasyon çalışamlarının yapılması
Sağlık Turimzi Google Reklamları Bütçesi
Sağlık turizmi reklamları olan Ads reklamcılığı için yurt dışı tarafında ciddi bütçeler oluşturmalısınız. Çünkü yurt dışı tarafından reklam harcamaları doviz cinsinden olduğunnda Tl onlara göre değersiz kalmakatadır. Tabi bunun yanında rekabetinde yüksek olması bunda etkilidir.
Sağlık Turizmi Dönüşüm Maliyetleri
Sağılık turizminde dönüşüm maliyetleri anahtar kelime ve yapılan lokasyon bakımından değişiklik göstermektedir. Ama ortalama İngiltere saç ekimi kelimesini baz alırsa şu an bir dönüşüm maliyeti yaklaşık
2.000-2.500 tl aralığındadır.
Daha detaylı bilgili için https://www.acarnet.com/saglik-turizmi-dijital-pazarlama sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.