-
Üyelik
13.11.2012
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
E-ticaret Yöneticisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
160
-
Beğeniler
37 / 28
-
Ticaret
2, (%100)
TBM yani Tıklama Başı Maliyet reklamlarınıza eklediğiniz anahtar kelimelerin rekabetiyle alakalı olarak değişir.
Örnek veriyorum: "indir" kelimesi TBM'si 3 TL'dir. "ücretsiz 4technic antivirüs uygulaması" 0,02 TL'dir.
Bu biraz da rakiplerinizin bu kelimelere ne kadar ücret ödediği ile alakalı olarak değişir.
Sizin bu kelimeleri görebilmek için yapmanız gerekenler;
indir kampanyasına girin ve anahtar kelimeler sekmesine tıklayın.
Açılan sayfada Ayrıtılar > Arama Terimler - Tümü seçeneklerini tıklayarak sitenize hangi anahtar kelimeler aracılığı geldiğini inceleyin.
E-ticaret Uzmanı/Danışmanı - Adwords Uzmanı
-
Üyelik
13.11.2012
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
E-ticaret Yöneticisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
160
-
Beğeniler
37 / 28
-
Ticaret
2, (%100)
bitirimci adlı üyeden alıntı
Teşekkürler ayrica antivirüs gibi yabancı kelimelerde rekabet daha buyuk mecburen bu da beni Türkçe kelimelere yöneltecektir
Malesef global kelimelerde rekabet çok daha yüksek olduğundan TBM'de aynı şekilde yüksek olacaktır.
E-ticaret Uzmanı/Danışmanı - Adwords Uzmanı