Fiyat uzantıları, hizmetleriniz ve ürün çeşitleriniz için daha büyük sergileme imkanı sağlayarak ve kullanıcıları doğrudan sitenizde ilgilendikleri şeylere yönlendirerek Arama Ağı metin reklamlarınıza daha fazla değer katabilir.

Fiyat uzantıları, masaüstü ve mobil cihazlarda metin reklamınızın altında görünür ve kullanıcılara işletmenizin sunduğu ürün veya hizmetlerden bahsetmek için kullanabileceğiniz daha fazla alan sağlar. Kullanıcıların farklı seçenekleri ve fiyatları görmek için görüntüleyebilecekleri en fazla 8 kartlık bir set olarak görünür. Kullanıcılar, fiyat menünüzden doğrudan sitenizde ilgilendikleri öğeye gidebilirler.

Bu makalede, fiyat uzantıları kullanmanın avantajları açıklanmaktadır.

Başlamadan önce
Fiyat uzantıları, masaüstü ve mobil cihazlarda gösterilebilir.

Fiyat uzantıları, doğrudan sitenize bağlantı verir. Bu nedenle, sitenizin masaüstü ve tüm mobil cihazlar için optimize edildiğinden emin olmanız önemlidir.

Örnek
Diyelim ki bir kuaför salonu işletiyorsunuz. “Saç Kesimi,” “Saç Boyama,” ve “Bakımlar” için daha genel anahtar kelimelerle kampanyalara daha fazla genel fiyat uzantısı ekleyebilirsiniz. Veya reklam uzantılarını daha hedeflenmiş reklam gruplarına ekleyebilirsiniz. “Saç Renginiz” reklam grubu şunun gibi uzantılar içerebilir: “Kısmi Renk,” “Tam Renk,” “Tam Renk + Kem” ve “Yarı-kalıcı Parlatma.” Uzantılar, işletmenizin sunduklarının kapsamına dair kullanıcılara bir fikir verir.

Fiyat uzantıları ne işe yarar?
Reklamlarınıza fiyat uzantıları eklemenin sağlayacağı yararlardan bazıları aşağıda belirtilmiştir:

Tekliflerinizi öne çıkarır. Fiyat uzantıları, işletmenizin sunduklarını, kullanıcıların seçenekler arasında gezinebildiği etkileşimli bir biçimde sergiler.
Dönüşümler'e kısayol yapar. Kullanıcılar, fiyat menünüzdeki belirli bir öğeyi tıkladıklarında veya öğeye dokunduklarında doğrudan sitenize giderler.
Minimum işle—etkinizi artırır. Yeni metin reklam oluşturmanıza veya eskilerini düzenlemenize gerek kalmaz.
Neden kullanımı kolay ama güçlüdürler?
Fiyat uzantılarını kullanmak kolaydır:

Kolayca güncellenir. Öğe ad ve açıklamalarınızı istediğiniz zaman değiştirerek indirimler ve özel teklifler için güncel olmalarını sağlayabilirsiniz. Ve iyi haber—Fiyat uzantılarınızı performans istatistiklerini sıfırlamadan düzenleyebilirsiniz.
Esnek ve özelleştirilebilir. Fiyat uzantılarını, hangi reklamlarla birlikte göstermek istediğinize bağlı olarak bir hesaba, kampanyaya veya reklam grubuna ekleyebilirsiniz. Ayrıca fiyat uzantılarınızın gösterilmeye uygun olacağı tarihleri, haftanın günlerini veya günün saatlerini belirtebilirsiniz.
Faturalandırmanın işleyiş şekli
Bir fiyat uzantısına yapılan tıklamanın maliyeti, birlikte gösterildiği reklamın başlığına veya görünen URL'sine yapılan tıklamanın maliyetine eşittir. Başka bir deyişle, kullanıcı nereye tıklarsa tıklasın (reklama veya uzantıya) aynı tutarda ücretlendirilirsiniz. Fiyat uzantıları, kullanıcılara daha fazla tıklama fırsatı verir ama siz gösterim başına en fazla iki tıklamayla ücretlendirilirsiniz. Ayrıca, kullanıcılar reklamı görüntülerken hızlı bir şekilde birden fazla bağlantıya tıklarsa, bunlar yinelenen veya geçersiz tıklama olarak değerlendirilebilir ve ikinci tıklama için ücretlendirilmezsiniz.