Google Adwords reklamlarını tercih etmenizde ki en başlıca neden milyarlarca insan tarafından kullanıyor olması olabilir fakat Google bununla da kalmıyor reklam verecek olan müşterilerine bir çok seçenek ve avantaj sağlıyor.

1. Esnek Reklam Bütçeleri
Cebinizde ne kadar var 250 TL mi 5.000 TL mi bu sorun değil. Yatırımınız ne olursa olsun karşılık alacağınız açık. Google reklam kampanyası düzenleyeceğiniz zaman bütçenize göre ayarlama yapmanız oldukça kolay. Örneğin giyim alanında reklam vereceğiniz var sayalım bu kategorinin tıklama başı ücret 1.50 TL iken kedi maması kategorisi için 0.50 krş kadar düşebiliyor. Bu da bir çok sektör için büyük avantaj sağlıyor.

2. Tıklama Başına Ödeme
İlk başta bütçenizi belirlediniz. Belirlediğiniz bütçeye göre reklam kampanyası oluşturup, google üzerinden reklam vermeye başladınız. Google adwords’ün en avantajlı kısmı burada başlıyor gösterim başına para vermiyorsunuz. Sitenize gelen kullanıcı başına para veriyorsunuz yani yüklediğiniz bakiyeden sadece size gelmiş olan kullanıcılar için para ödüyorsunuz.

3. Daha Fazla Müşteri
Daha önce belirli bir müşteri kitleniz olduğu aşikar bu sayede belirli bir bütçeyi artık daha fazla müşteri için ayırma vaktiniz geldi. Google adwords hedef kitlenize göre birbirinden kaliteli müşterileri ayağınıza getiriyor. İnsanların çoğu ne istediğini biliyor sizde onlara ne sunacağınızı biliyorsanız. Reklam kampanyanız sonucunda daha fazla müşteriye ulaşacağınız açık.

4. Raporlanabilir
Google adwords’ün bir diğer avantajı ise size ayrıntılı olarak rapor sunuyor oluşu seçtiğiniz anahtar kelimelerde ve ayırdığınız bütçeden ne kadar dönüş aldığınız, dönüş alınan kişiler sitenizde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Bu sayede tekrar kampanya oluşturduğunuzda gerekli iyileşmeleri yapıp daha iyi sonuçlar almaya başlıyorsunuz.


Kaynak => Tıklayınız...

Linkteki bağlantıya yorum yapabilirseniz seviniriz. Teşekkürler.