Link inşaatçılar, bu yıl daha iyi ne yapabilirim? Köşe yazarı Julie Joyce, 2017 için 17 bağlantı kurma kararını paylaşıyor.



Belki aşağıdakilerden bazılarını veya tümünü önceden yapıyorsunuzdur; Tebrikler eğer doğruysa çoğudan daha proaktif olursunuz. Eğer herhangi bir iş değildir, sadece bir çift ile start - ama, lütfen, lütfen , lütfen ilkini yapmak emin olun. Bu, bağlantı geliştirmenizle ilgili olanlara ipucu vermezseniz yapabileceğiniz en büyük ilk adımdır.

1. Backlink profilinizi kontrol edin
Bu söz konusu olduğum kadarıyla asla değişmeyecek. Kesinlikle yeryüzünden silinmeyen yeni bir tavsiye değil, ancak bağlantı profilleri hakkında ipucu bulamayan insan sayısına son derece hayran kalacaksınız. Geri bağlantılarını nereye bulacaklarını bile bilmeyenlerle ilgilendim. Orada neyin analiz edileceği konusunda kafası karışmış, rahatsız olmamış insanlarla ve hatta kazmaktan çok korkan insanlarla uğraştım.
İster bir araç için ödeme yapmak istersin veya yalnızca Google'ın Search Console'da neler gösterdiğinden emin olun, yalnızca baktığınızdan emin olun. Farklı araçların size farklı veriler göstereceğini unutmayın, dolayısıyla takip etmek istiyorsanız (ve elbette öyleyse) bir tane seçin ve eğilim amaçlı olarak da kullanın.

2. Rakiplerinizin neler yaptıklarına bakın
Başkasının çabalarını taklit etme fikrinden hoşlanmıyorum, ancak burada benimle aynı fikirde olmayan bir çok bağlantı kurucusu biliyorum. Rakip araştırmalarından çıkmak isterim, orada olmayan şeyin daha iyi bir fikri. Bu şekilde, bir boşluğu boşa boşa doldurmak için yapmam gereken şey hakkında iyi bir fikrim var ve yalnızca başka bir şey kopyalamam.
I love BuzzSumo bu görev için. Çoğu müşteri, "Rakip X neden benim elindeki bağlantı sayısının yarısı kadar iyi performans gösteriyor?" Ya da "Nasıl olur da öylesine-ve-öylesine yeni başlıyor bana yepyeni?" Gibi sorular soruyor "Rakiplerinizin neler yaptığını görmek ve bunu bir şekilde avantajınıza nasıl kullanacağınızı bulmak için büyük dezavantajları düşünmüyorum.

3. İyi yapmak için aşırı miktarda içerik yayınlamanız gerektiğini varsaymayın.
Haftada 10 parça içerik koymak pek çok site için sürdürülebilir değildir. Yani, bunu gerçekleştirebilecek şanslı markalardan birisin, bunu yapabilirsin. Ancak çoğu marka gibiyseniz, bunu yapmak imkansız hale geldiğinde kabul edin, sadece sulanmış, kullanışsız içerikleri kusmayın. Bazen harika içerikler bulmak kolaydır. Zavallı içerik pek şans veremez.

4. Pazarlama çalışmalarınızı durdurduğunuzda şaşkın olmayın ve bu kadar iyi yapmaya son verin.
Herkes ilerlemeye devam ediyor, bu nedenle çalışmalarınızı durdurduğunuzda muhtemelen rakiplerinizin yanında kalacaksınız. Pek çok müşteri, sıralamada olmak istedikleri yere ulaştı ve ardından bağlantı geliştirme çalışmalarımızı duraklattı - yarısından fazlası birkaç ay içinde geri döndü.

5. Ücretli medyanın gücünü azaltmayın
Ücretli medya etkin bir şekilde kullanılabilir bağlantı kurma çabaları ile birlikte . Bazı önemli şartlar için organik olarak sıralamayı beceremiyorsanız, bu ifadelerden gelen trafiği yakalamak için ücretli reklamlar kullanırken hiçbir yanlışlık görmüyorum.
Alternatif olarak, bütçenizi izlemeniz gerekiyorsa ve size PPC'de bir servete mal olan belirli anahtar kelimeler için birincil sıralamayı seçiyorsanız, mümkünse ücretli birşeyleri boşa çıkarmayı düşünün (dönüşümleriniz PPC'de daha güçlü olmadığı sürece) ).

6. araştırmaya daha fazla zaman harcayın önce içerik oluşturmak
İnanılmaz bir şeyler yazabilirsiniz, ancak kitlenize uygun değilse, o kadar etkili olamaz. Yaklaşık bir yıl önce, ben , bu tam konuda yazdığı fakir hazırlanması bana bir içerik pazarlama atölye üzerinde gerçekten kötü bir iş yapmak için neden nasıl açıklayan. Kitlenizi yeterince araştırmadım.

7. Gerçek ilişkiler kurun
Twitter'da bir bağlantı veya söz almak için yalnızca biriyle etkileşime girmeyin. Bir "etki sunucusu" ne ulaştığınız tek kişi sizinkinin bir yazı üzerine yorumda bulunmalarını veya bir yere yayınlamalarını istiyorsanız, bu kişiler sizinle ilgilenmeyi bırakacaktır. Buradaki tecrübelerden konuşuyorum.

8. Kendi içeriğinizin tanıtımıyla ilgili daha seçici olun.
İçeriğinizi insanları püskürtme. Birisi bana ilgi duyabileceğini düşündüğü bir parça yazdığında ve bana bildirirken bunu çok seviyorum çünkü yayınlanmaya odaklanmadığımda çok özledim. Haftada beş yazdıklarında bir makale yazdıkları her seferinde aynı insanlar bana Twitter'da mesaj attığında onlardan nefret ediyorum.

9. İçeriğinizi nasıl ve nerede tanıtabileceğinizi belirleyin
Bir çeşit promosyon olmadan işinize göz atacağınızı ummayın. Yıllar önce, bu doğru olabilirdi; Bugün değil. Gidilecek çok şey var, çok fazla gürültü var.
Farklı içeriklerin sosyal medya platformları açısından en iyi performansı verdiği yeri size göstermek için harika olduğu için BuzzSumo'dan tekrar bahsetmek istiyorum.



10. Sadece size doğrudan yarar sağlayan şeylerden başka bir şeyi teşvik edin
Kendi yazılarını tweetleyen bu Twitter kullanıcılarını biliyor musun? İlk 10 defa cevaplamadığınız için onları tekrar deneyin. Öyle olma!
Başkalarının çalışmalarını paylaşmaktan gerçekten çok iyi temas kurdum. Bir ilişki kurmaya başlamak için harika bir yoldur. Aşağıdaki örneğe dikkat edin, diğer bağlantı geliştirici Debra Mastaler'in kendi insanını değil, başkalarının içeriğini tweetlemesi. Bu parçalarda da bahsedilmediğinden, onun yapmasının önemli bir yararı yok. Onun stilini beğendim.



11. Risk toleransınıza dikkatle ve iyice bir fikir edinmek için vakit ayırın
Bunun şu anda çok büyük bir problem olduğunu hissediyorum. Yalnızca riske ne kadar vermeniz gerektiğini ve hangi yöntemleri kullanacağınız konusunda karar verebilirsiniz. Bazı bağlantılar oluşturmak istiyorsanız ve bunu Google'ın web yöneticisi kurallarını ihlal edecek şekilde yapmayı düşünüyorsanız, neyin dahil edildiğine dair tam bir bilgi edinmeden bunları takip etmeyin.
Kuralları ihlal eden bir taktik "bir sorun olmayacak" diye kimsenin size izin vermeyin. Olmayabilir, ancak pazarlamaya gelince bir şey varsayamazsınız. Olası çöküntü ile uğraşmaya hazır değilseniz, şüpheli bağlantı kurma yöntemlerine girmeyin.
12. Daima soru sormak
Bağlantı ekibinizden neden belirli bir yöntemi önerdiklerini sorun. Her şeyin eksikliklerini sorun. İçeriğe yatırım yapmanın faydaları hakkında sorun. Bunun için neler bekleyebileceğinizi kendinize sorun. Kafanın içine giren herhangi bir şey sor. Kullan Casie Gillette parça size sormanız gereken soruları ne yardıma ihtiyacınız varsa, bir başlangıç noktası olarak. Kesinlikle eğer biri sitem için bağlantılar kuruyorsa yapardım.
13. Kovalamayı durdurma algoritmaları
Bu tam eşleşme metnini ne zaman kullandığımızı hatırlıyor musun? Ve sonra bir sürü "buraya tıklayın" çapa yaptık mı? Neyin işe yarayıp nasip oldugunu bulup bizi mahvedene kadar kötüye kullandik ve en son ve en büyük trendle gittik. Bunu yapmayı bıraktık ve iyi bağlantılara benzeyen bağlantılar kurmaya başladıktan sonra bağlantı kurmayla çok daha fazla başarı elde ettik. Çok basit!
14. Yeni bir şeyler okuduğunuzda her zaman yön değiştirmeyi bırakın
Eminim çoğunuz ikinci bir e-posta gönderen bir müşteriniz olduğundan, yeni bir trend hakkında bilgi edinin veya mevcut bağlantı kurma stratejinizle çelişen bir makaleyi okuyun.
Birçok kişi yalnızca dikkat çekici bir konu hakkında tartışmalı parçalar yazmaktadır. Bazıları test yapmış ve geçerli puanları var, ama belki de bahsettikleri şey sizin için geçerli değildir. Hiçbir şey, sürekli olarak yaptığınız işi durdurup başka bir sınai sitede bir makale okuduklarından farklı bir şey yapmanızı isteyen bir müşteriden daha kötü değildir. Eğer sizin için çalışıyorsa ve mutluysanız, devam edin.
15. Sıralamaların her şey olmadığını unutmayın
Sıralamalarınızda yükselişten uzak durun. İyi bir sitede bulunsa ve onlara alakalı trafik gönderme potansiyeline sahip olsa bile, gerçekten hayır bağlantısından nefret eden birkaç müşterim var. Ben bunu kişisel olarak asla reddetmedim. Eğer bundan kurtulursam, gitmem iyi olur.
16. En iyi bağlantılarınızı çoğaltın
Size en alakalı trafik gönderen bağlantıları analiz edin ve onlardan daha fazla yararlanmanın yollarını bulun. Bunlar senin anahtar bağlantıların. Belli bir sitede eski bir makalede belki de harika bir bağlantınız vardır ve her ay bazı dönüşümler elde edersiniz. Aynı sitedeki daha yeni bir makalede başka bir bağlantı elde etmeye çalışmak akıllıca olmaz mı ve daha fazla dönüşüm getirip getirmediğini görmek mi istiyorsunuz?
Size bir örnek vermek için, yeni müşteriler için en iyi kaynaklardan biri bu sitedir. Aylık bir sütun yazıyorum ve her ay gerçekten çok iyi temaslar elde ediyorum. Ciddiye alıyorum ve yazmaya devam ediyorum. Umuyorum ki eski eserimden yönlendirmelere devam edeceğim.



Başka bir siteyle ilgili bir yazı yazarsanız ve deli olur ve her şey harika, neden bir sütun istemezsiniz? Denemekten kaybedecek bir şeyin yok.
17. Bir bağlantı elde etmek için her fırsattan yararlanma
Mesela bir tur atma görevine katkıda bulunmamı isteyen insanlara hayır diyerek üzülüyorum, ancak haftada 10'a katkıda bulunmak için vakit bulamama ya da isteğim yok. Bazı durumlarda, siteler yepyenidır ve beni biraz sinirlendirirler - ve bağlantılarımı orada istemiyorum, rahatsız etmeyeceğim. Seçici ol. Sırf olabilir bir bağlantı olsun bir yere anlamına gelmez gerekir orada bir bağlantı olsun.

Kaynak: http://webmasterderslerim.blogspot.com.tr/2017/01/2017-icin-backlinklink-insaas-hakknda.html