Arkadaşlar 2 gün önce go dadyden bir domain aldım banka kartımı ekledim ödeme yöntemi için ama kartımdan para çekilmedi fakat domaini şuan kullanıyorum ve şimdi de şöyle bir mail geldi ;

Alan adı durumuna ilişkin bildirim.
Bu bildirim, size sunulan hizmetler çerçevesinde otomatik olarak üretilmiştir.

Aşağıdaki alan adı/adları için AD SUNUCULARININ değiştirilmesi için bir istek aldık:

Bu e-postayı yanıtlamanız gerekmez. Fakat, bu değişikliğin yanlışlıkla ya da hileli olarak yapıldığını düşünüyorsanız, lütfen 15 gün içinde bizimle iletişime geçin.

Bu sorunu gidermeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir nedenle daha fazla yardıma ya da teknik desteğe ihtiyacınız varsa, 0 850 766 14 90 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimize ile görüşebilirsiniz. İşinize değer veriyoruz! Bizimle çalıştığınız için teşekkür ederiz!


Yardımcı olan arkadaşa Go dady %20 indirim kuponu vereyim :D :D