Ngin
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
26.09.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Web Geliştirici
-
Konum
ABD
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
333
-
Beğeniler
14 / 33
-
Ticaret
1, (%100)
Merhaba,
Gerekli içerikler hazır olduktan sonra Eğitim sitemi aktif etmek istiyorum. Sitemin hitini arttırmak için nasıl bir yol izleyebilirim? Sizce yüksek bir hit yakalayabilir miyim? Diğer eğitim sitelerinde ortalama hit ne kadar? Eğitim siteleri Adsense'den ne kadar kazanır? Ve sitemde premium vb. gibi üyelik paketleri satmam Adsense almamı engeller mi?
Bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
R3C
No One Is Safe From Evil.
Kullanıcı
-
Üyelik
07.04.2017
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
System and Network Specialist
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
D** A**
-
Mesajlar
337
-
Beğeniler
26 / 171
-
Ticaret
1, (%100)
Henüz aktif edilmemiş bir site için bu soruların cevabını vermek yanlış olur.
Güzel bir tasarım ve düzenli olarak konu paylaşımı yapıldıktan sonra bunların yanıtını zaman gösterir.
Üyelik satmanında Adsense'e engel olacağını sanmıyorum.
-
Üyelik
30.03.2017
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Yazılım
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** B**
-
Mesajlar
108
-
Beğeniler
3 / 16
-
Ticaret
1, (%100)
size şöyle bir yol söylim. İlk önce sosyal medya hesaplarınıza özen gösterin ve wp tasarım kullanıyorsanız "facebook auto publish" adlı programla makaleleriniz otomatik facebook'a yönlendirin ve siz hiç birşey yapmadan otomatik girenler olacaktır. ve özgün makale yayınlayın google index'de yer alın
-
Üyelik
03.05.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
İçerik Editörü
-
Konum
Yozgat
-
Ad Soyad
B** B**
-
Mesajlar
2316
-
Beğeniler
384 / 1212
-
Ticaret
17, (%100)
İçerikleriniz kaliteli ise neden tutmasın? Neden kazanç sağlayamayasınız? Bu soruların cevabı zaten sizin elinizde... Şimdiden başarılar diliyorum.
Ngin
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
26.09.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Web Geliştirici
-
Konum
ABD
-
Ad Soyad
M** E**
-
Mesajlar
333
-
Beğeniler
14 / 33
-
Ticaret
1, (%100)
Önerileriniz için teşekkürler. Önerisi olan yazabilir.