Öğrencilere ve İş adamlarına stajyer köprü oluşturmayı planladığımızı daha önce sizlere aktarmıştık.
Sizde Biliyorsunuz ki, hizmet sunan şirketler “isime, slogana, logoya ve tasarım renkleri”nin üzerinde durur.
Elbette dikkat etmelerinin temel nedeni ise, imaj yaratmak ve kullanıcının aklında kalıcı olmayı hedeflemektedirler.
Biz bu hususta yatırımımızı artırmayı ve ülkemizde ciddi hizmetler sunmayı planlamaktayız.
Ayrıca, ciddi projeler üzerinde yoğun çaba harcayan her internet girişimcisi aldığı riskide hatırlamalıdır.
Sizin fikir desteğinize ihtiyacımız olduğunu tekrardan hatırlatmak isteriz..
Öğrenciler ve İş adamları için geliştirmekte olduğumuz sistem için, iki ana renge ve slogana ihtiyacımız vardır.
İki Ana Renkte Dikkat Edilmesi Gerekenler:
• Gözü ağrıtmamalı
• Tonu ne az ne de çok olmalı, orta seviyede olmalı
Sloganda Dikkat Edilmesi Gerekenler:
• Alıntı olmamalı, öz olmalı
• Kısa olmalı
• İnsan aklında kalıcı olmalı